Direktlänk till inlägg 3 september 2014

tisdag

Av rosmarie johansson - 3 september 2014 02:53

Vaknade runt 8 tiden .sen vid9tiden kom yvonne kollade på våra bästa år mysigt. Sen gjorde vi mat lista. Sen lagade vi mat hemma gjord potatismos o ugnstektsfalukorv o go sallad till britt o anna var här o åt middag med oss mysigt var längesen britt var här .kollade mest på tv. Börjat med lite julkort mest sovit hels dagen kvällen beställde vii. Mat från örelid jag åt pizza anna tog. Kebbab talkrik mike var också här vi kollade på idol o paradise hotell o bigbrother kanske man ska sova nu jobbet kallar ju snart börja ju halv 9

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rosmarie johansson - 27 mars 2018 22:35

hänt ganska mycket på sistone inte skrivit på länge . trivs så himla Bea på mitt jobb alla e så himla snälla barnen så mysiga o Goa . har jag ju flyttat oxå men det var jätte jobbigt att göra det va ett stort steg bodde i min lägenhet bodde ...

Av rosmarie johansson - 16 september 2017 23:13

ibland e det jobbigt o vakna så tidigt svårt o sova på nätterna bäddat rent sängen tvättat lite följde med mamma pappa till maxi o han lade lite granna var längesen man var på maxi var nere i stan en runda oxå köpte lite saker o göra kort de...

Av rosmarie johansson - 16 april 2017 21:28

påskafton Pia var hos mig en runda det var mysigt Ida o hennes systra kom o hämta mig vid halv 7 åt på pinchos mycket folk var det det var så himla kul o träffa idas systra de va så himla snälla gillade de så jätte mycket tycker om Ida oxå så hi...

Av rosmarie johansson - 16 april 2017 21:24

vakna alltid så tidigt skulle vilja sova längre men det går inte . kännt mig lite lessen det e jobbigt att känna det så. varit hemma hos mamma o pappa det var jobbigt hon blev så arg idag när jag ville komma varit en tråkig påsk vi satt ute på ...

Av rosmarie johansson - 13 augusti 2016 17:13

Vilket tråkigt väder bara regnar hela tiden sov till 9, 00. Pratat med mamma följde med de ut till maxi o handlade varit lite seg dag idag. Ikväll kommer Henrik. Ska bl kul. Ska bjuda på flygande Jakob var längesen man åt det o så ska jag bjuda på...

Ovido - Quiz & Flashcards