Alla inlägg under september 2011

Av rosmarie johansson - 30 september 2011 20:15

sovit   ganska dåligt i natt  fattar inte det , hade jätte  ont i huuvet  vaknade 4 tiden nån gång   kunde inte  sova då heller  försökte  somna  om   men det gick inte , taxin kom o hämtade mig  kvart  över  6  anette  blev paff  att  jag  kom redan vid  halv 7 inte varit så himla  mycket folk  lite  granna   handlade  lite  behövde det tungt att  ha  allting på  cykeln . taxin  var ganska  tidig . cyklade  ner  til stan   skulle   gjort mitt  id kort  men tog  fel  får det  göra nästa   vecka istället . varit  hos göran lite  det var  trevligt  fikade lite  satt ute på  balkongen jätte varmt  var det  ätit pizza   med  carro  det var också  trevligt   inte  gjort det på  jätte  länge   sen ikväll  har  jag  inte    gjort så myctagit  det  gjort skivor  till barbro det e ju sista  gången  imorgon  saknar  jenny så himla  mycket  längtar så snart  e  det inte så många dagar kvar till solgruppen  ska  börja hos mig  pratat med  pernilla  var  kul hon ska  ju komma  till mig på tisdag ska  bli kul idag har det varit  20  grader pratat  med annmarie  idag också   hoppas  på  att  kunna  sova  i natt

Av rosmarie johansson - 29 september 2011 20:31

åkte   taxi  till jobbet idag  hade  lite ont  i min arm.kvart i  7  kom  den  o hämtade mig . det  konstigt   att   städa  nu  för  nue det  inte som  vanligt .har varit   van o  göra samma  saker inte varit så mycket   folk idag  fick sluta tidigt  idag  men taxin kom  13.50 o hämtade  mig duschade o gjorde mig iordning . varit  med jenny   o barnen   jätte mysigt   var kul med kalas . åt pasta  o köttfäsrsås  innan  dom andra   kom så   gick vi till kiosken amadeus   fick massor   med   saker . han bllev jätte glad  för  memoryt som  jag hade köpt  till honom det speade vi tyckte  det  var  jätte skoj  att träffa  jennys mamma  o malin  o dom  andra   också   . variten jätte kul kväll

Av rosmarie johansson - 28 september 2011 19:39

legat o vilat  va jag frös ett  tag . men det gick över . gjort  ett kort till amadeus för han fyller ju år imorgon ska  bli  kul att komma på kalas .blev  paff  att solgruppen   kom o hälsade på  idag men dom  ringde ju  innan   dom kom   tyckte  dom var jätte trevliga visste   inte  att dom  skulle komma   i helgen . det har nog  pernilla  glömt o säga .men det  var  mysigt  med besök  gjorde  en socker kaka   som jag tänkte  bjuda på  när anna kommer  hon skulle komma en runda  så ringde  jag o pratade med carolina o astrid .o sa grattis  till henne .

Av rosmarie johansson - 28 september 2011 14:31

tycker att det har   blivit fint   nu på maxi  större  yta   med  o gå på  .inte så  strångt  heller  va skönt att cykla hem   ialla fall   se vad som händer idag , inget som e planerat .

Av rosmarie johansson - 27 september 2011 21:06

vaknad typ   vid  halv  6  första gången , försökte  somna om  igen ,  sov  väl till en  7 tror  jag , gjorde  inte så mycket . blev paff  att  jenny o amadeus kom  men  det var kul  han var ju sjuk amadeus   . han fick lite  glass  tycker han om , klockan   skulle   jag klippa håret  det  var  jätte  skönt , therese har varit här  vi gjorde  klyftpotatis o kyklingfilie   sallad   tsatsiki sås hade hon med  sig jätte gott var det , s  städade vi i  gaderoberna  plockade undan sommar kläderna   det blev  nästan inga kläder kvar  i gaderoben längtar tills vi  ska ka till ullared inte gjort så mýcket  skrivit  lite  brev  som jag  postat  känt mig lite ensam  känns som man inte   har någon att   vara med känns jobbigt att  man ska må  så dåligt  haft lite ont  imagen i kväll förstår inte det . eller om det e att  jag e  orolig förnåt jag vet inte kan inte  om jag ska  gå på discot på lördag , ulrika   fråga om jag ska med  sa kanske det var lena som skulle med  henne .,hon e tjatig ulrika  fråga  bara  hur det e  med jenny hela  tiden  typ  å om jag har pratat  med henne

sa bara  att  jag inte hade  det.

Av rosmarie johansson - 26 september 2011 20:29

kändes bra att  vara på jobbet idag men  det var  lite så  också  kändes  som  hon var lite sur . men det gick bra . fråga  om jag kunde  få  gå   halv 2  det  hade   vi redan bestämt    för jag skulle  upp till ulrika på  rehableteringen  . nu  har det blivit bättre  i frukten kan  man  röra sig lite  mer  inte  så  trångt nu . var  jätte skönt att  cykla hem . fick lägga  ner  min  jacka  i cykelkorgen , taxin kom o hämtade mig  14,20  var där ganska tidigt  fick sitta  o vänta  ett  tag  gick  in men jag sute   ett  tag   var skönt att sitta  ute   i solen . kändes skönt att  prata  med ulrika  när jag var där . berättade  för henne   att det blev nytt boendestöd tyckte  hon var  roligt . det  har jag pratat om enda sen i våras men   nu  blir det entligen av så tyckte hon  det var  kul att  jag var så glad  när jag var där  har ju ofta  varit  ledsen när jag varit där  tycker om ulrika så jätte mycket  taxin kom  vid  halv 5 o hämtade mig  varit nere  på stan o handlat   present till amadeus   han fyller  ju  5 år  på  torsdag köpte  ett memory spel med   spiderman  på tagit  mest lungt  ikväll  han  inte gå  på vattengympan ikväll  blev lite  mycket idag  blev  det ganska mörkt  fort  

Av rosmarie johansson - 25 september 2011 19:41

varför  ska det  kännas   så  tomt o ensamt ,  känns  som man inte   har nån  riktig vän att  prata med , ibland känns det som ingen vill komma , känns jätte  jobbigt skulle gärna  vilja ha nån   som kommer   på  kvällarna som kunde vara hos mig  svårt  att  sova på  nätterna  ibland snart  e julen  här.   den hatar  jag . känner  jag mig ännu   mer  ensam  , det e bara   en person som  vet  det .  du vet  nog vem  det e  tycker om dig  så jätte mycket   du betyder allt för mig  saknar dig  alltid så jätte  mycket e sså glad att jag har dig . e så glad  att  jag har dig  jenny  du e bäst tycker  jag. finns alltid när man  behöver  få prata  av sig ,det e skönt

Av rosmarie johansson - 25 september 2011 17:22

inatt  kunde jag  inte  sova  var´uppe  flera gånger , förstår inte det . men  sen tillsslut somnade jag , vaknade  endå  runt  7 nån gång  jag  gick upp  diskade lite,  plockade iordning klippt gräsmattan  krattat löv  suttit ute  o solat  nästan hela  dagen   tvättat  lite också så har  göran o jenny   varit   här  vi satt  ute   åt middag   var mysigt   åt pasta  o kykling jätte  gott  var det .  så fikade  vi lite   med klockan  gick  ganska fort  imorn  blir  det jobb . får ju gå tycker  att det e  jobbigt att  vara  där  när  dom  bygger  om ikväll blir det bingo   hoppas  man vinner  nåting då   man vinner ju aldrig  på lotterna  tycker det e  hopplöst  längtar tills jag  ska  träffa   jenny  igen det blir ju på amadeus  födelsedag  det   ska bli roligt tycker  jag . måste fixa  present  till honom  med  .

Ovido - Quiz & Flashcards