Alla inlägg under januari 2014

Av rosmarie johansson - 13 januari 2014 20:01

vaknade ganska  tidigt ,   inte gjort så mycket  idag mest tagit  det lungt ,  varit   ute  en rund  med  anna   o noah  o scobby  ,  skönt  fast  kallt . ikväll varit  på  vatten gympa  de var  skönt  blev lite  lessen   jeny skulle följa  med  mig  till galejan   på  fredag  kände   det på  mig   

Av rosmarie johansson - 12 januari 2014 20:00

vaknade ganska  tidigt   åt   middag hemmma  hos mamma  o pappa   vi åt  kött o potatis  sås ,,,  sen var   jag o pappa  på  maxi en runda  med  pantade  flaskor   med  ,, noah   var h os mig mysigt  va det. kollade på filmer sen  var jag hemma hos dom sen  vi spelade  bingo  på kvälle fast  vi  vann ingeting  det var synd  

Av rosmarie johansson - 11 januari 2014 20:00

vaknade    tidigt    tog det  mest  lungt på för middagen  passade   noah   mysigt  sov  en runda sen också  sen hade vi myysigt  på kvällen hos anna  sen var vi  hos  johanna   det var  trevligt  ,  blev  ju lite   lessen  när jag    var  där men det gick  ju  över sen gick  o la  mig   straax efter  3 på natten.anna  o jagpratade om det så det fixade  sig  kul att  träffa cissi o conny   med  kvällen gick så himla  fort  bara

Av rosmarie johansson - 4 januari 2014 18:23

sovit  ganska  bra  i natt ..  scobby har sovit hos mig mysigt  ,, vaknade ganska  tidigt  varit  med mamma o pappa i halmstad dom kollade  på sängar  men jag hittade ingen som jag tyckte  om  en del  var ganska  dyra ...  vi var på eurostop med  köpte jag lite nya  blommor med  sen var vi hemma hos  mamma  o pappa  åt middag köttgryta o ris  jätte gott  var det ..städat lite granna  när jag kom hem   med   känt mig lite  lessen  fundera på om jag ska  byta godman ,,,saknar annmarie  som jag hade  hon  gick ju i pension trivdes med  henne  jätte bra 

Av rosmarie johansson - 3 januari 2014 18:15

mest bara  varit hemma  cyklade  ner till stan  handlade köpte present till amanda hon fyllde ju  år  ...scobby var  här  en runda på dagen  solgruppen var  här  therese  som kom   var längesen   som hon var  här   vi satt o pratade  lagade mat   fisk i ugn o potatis  anna  var  här på   kvällen  mysigt   bjöd  på  henne  på mat  ,,   tycker så väldigt mycket  om henne  ,, la  mig ganska tidigt på kvällen runt   9 tiden  kännt  mig lite sådär nu 

Av rosmarie johansson - 1 januari 2014 18:30

vaknade ganska tidgt  scobby sov hos mig  mysigt   vi gick ut en runda  vid  9 tiden  , sen gick vi  o la  oss   i gen vi var ganska  trötta......vi gick  upp vid   12 ungefär   sen vid    2 tiden  kom amanda  o jenny mysigt   fikade lite granna   gick ut en runda  sen kom mathias  o amadeus o lilly  med  sen anna  o noah  med    åt  kvällsmat  här jätte trevligt   var det   blev ganska  tidigt   i säng  .   

Ovido - Quiz & Flashcards