Alla inlägg under november 2013

Av rosmarie johansson - 30 november 2013 13:45

idag   sov jag  till klockan   nästan var 10  det brukar jag aldrig  göra . magnus   kom  en runda satt o pratade lite granna  sen gick  vi bort till anna  sen  åkte jag o anna  noah till stan   o fikade mysigt   vi var på  cecilia  ganska mycket folk  var det  där  sen gick vi till  torghallen   o hanlade  vi skulle  äta kvällsmat tillsammans  mysigt    det blev taccos   det har jag inte  ätit  på jäte länge så det var  jätte gott .. noah   följde  med  hem till mig en runda han ville  det så vi spelade   tv  spel  o  tittade på film  . sen  så  sov han  en runda   med  sen  gick  vi them till dom  så kom  mik o benjamin också  vi spelade  tv spel  kollade på tv   o hade  det mysigt  ,,,jag o anna  o noah   var  uppe  till halv  2 på natten ,, var jätte trevligt var det ,,så  träffade  vi  jenny  o  göran  med  

Av rosmarie johansson - 29 november 2013 13:45

var jag på  jobbet  på dagis  det   e kul o vara   där  vi  åt  frukost  kl  8  sen gjorde  dom lite  va dom  ville  sen vardet    samling   frukt stund   sen var vi  ute   sen var det lunch  halv 12  sen skulle jag åka   hem  kvart  1   sen  tog jag det mest  lungt   var med  anna  o  noah  sen kom  boende  stödet en  runda  lagade vi   lite   mat eva  som kom  gjorde  spagetti o köttfärssås   sen gick  jag bort  till anna   igen   vi hade  mys kväll riktigt mysigt   var det  kvällen gick  så  himla snabbt bara  

Av rosmarie johansson - 20 november 2013 17:59

sovit  ganska  bra faktiskt ..fast vaknade ganska  tidigt   var ganska  kallt ute  idag   minus  grader var  det  ute ,,taxin kom lite   tidigt ,,,åt  frukost  vid  8 tiden   med  barnen  mysigt  vi ekte  lite  sen var det samling  var ute  lite granna  sen  var  det lunch  halv  12  då åt vi   pytti panna  o rödbetor jätte  gott  var det  barnen  var galada  idag  när jag var  där  mysigt sen var det  dax  att åka  hem   barnen  frågade om jag kom imorgon  så sa jag  ja  gjorde  jag  ,  tog det lite   lunch   när  jag kom  hem  duschade o  bytaade om  lite   sen  kom  anna  o noah  o hämtade mig sen  så  åkte   vi till ulrika  mysigt  fikade på  glass o noah fick bulle gillade   han  annars ska jag inte  göra något  nu  ikväll mest ta det  bara  lungt

Av rosmarie johansson - 19 november 2013 17:45

vaknade  vid  8 tiden typ  katterna brukar  sova  med  mig   på  nätterna mysigt yvonne kom sen vi satt o tittade på  tv  lite granna .sen kom  taxin  vi  åkte   till  lagahöjden  skulle  till sjuukgymnasten träna  foten sen var jag på  banken  tog ut pengar . sen  gick vi  o åt mat  på  roffes  jag o  yvonnevi åt spätta filie  o potatismos  rårvna morötter  jätte  gott var det håkan  körde  för  oss  hem  han e  alltid  så    himla  rolig . tog det mest  lungt  när jag kom  hem  var  med  jenny  o barnen  mysigt   i  var  hos  alexandra  med  fikade   fast jag var inte  så  sugen på  fika  ,kvällsmat  åt vi stuvade  makaroner  o falukorv   men jag fick  vanliga  makaroner  gillar  inte   stuvade makaroner ,senare  hade  vi  myskväll bara  jag o jenny kollade på  film  sunne  i  grekland ..dagen gick så  fort .

Av rosmarie johansson - 18 november 2013 17:45

var  jag  mest bara   hemma tog det  lungt ,, städade  lite på  förmiddagen sov nog mest  hela dagen  kändes lite   så där  ringde  o sa  grattis till jenny  henne födelsedag ibland  e det jobbigt   bara hände inget seciellt

Av rosmarie johansson - 17 november 2013 16:50

sov till kl  8  ungefär  , jobbigt med  förkylningen bara  hoppas  den ger med  sig  tycker  min  födelsedag  har varit så där  idag .  känns sig lite  lessen ,   städade  o fixade  iordning lite  på förmiddagen  det e  några som  har ringt o sagt  grattis , mamma o pappa  kom  nästan  vid kvart i 2  ungefär  fick  kläder av dom  hm  kändes så där när dom kom  magnus o robine var  här  med  , dom  stannade  typ 1 timme  ikväll kommer ulrika  o annika  monika  vi ska  spela  bingo hoppas  vi  vinner  någonting  hade fint  väder på  min  födelsedag ialla fall 

Av rosmarie johansson - 16 november 2013 16:45

sov   till  halv  8 ungefär  varför  ska man  vakna så  tidigt  , hade  en del o pyssla  med ,, gjorde  en  flygande  jakob till  var  osäker på att det  skulle  räka  tyckte det såg  lite  ut dukade  lite  o dushade gjorde  mig  iordning ,,,,inför kalaset  . sen kom   shyrete  o hjälpte mig lite  granna   ...  sen började  gästerna komma vi var   ganska många  ikväl det  var trevligt , anna,noah  jenny mathias  o barnen  annika  henke helen  ulrika o petra  deras assistent  andreas magnus p  magnus jansson  caroline  karin vi åt flygande jakob   sen  hade vi glass till efterrätt  godis  o chips  kvällen gick så  himla  fort  alla   hade  väldigt  trevligt   så himla   nöjd  med  kvällen  jenny  hjälpte mig att  göra  tårtan ,   fick   mycket fina  saker 

Av rosmarie johansson - 15 november 2013 17:00

fick  bli  hemma  från  jobbet   varit  dunder  förkyld då kan   man ju inte åka   jobba  bland  barn   ju  .. pappa   o jag  o var o handlade lite    på  maxi   sen tog jag det  lite  lungt   var yvonnne  som kom  från solgruppen  skulle varit  eva  men hon var sjuk men det gjorde  inget  vi lagade  mat  o fixade   sen  cyklade jag ner  till stan  oxå 

Ovido - Quiz & Flashcards