Alla inlägg under mars 2012

Av rosmarie johansson - 31 mars 2012 10:30

idag    är det  1 årsen jag hade inbrott  imin lägenhet  inget  kul alls . jag var  o jobbade  cyklat till jobbet  brukar   jobba  till klockan  1   jag  o jenny  hade  bestämt    halv  4  att  vi skulle  träffas    men  när  jag skulle  börja o cykl hem   så  ringer  salvia    till mig  när  man  kommit  över bron  hem från max  ¨så ringer   salvia    till mig   o säger  att  jag   haft  inbrott   jenny som hade uppttäckt  det  hon hade  hämtat barnen  på  tagis .  blev helt förtvivlad   när jag skulle  cykla  hem,  hörde jenny  i bakrunden   hon sa att  dom hade   tagit min  dator o kamrea  , jenny  stog  o vänta  på  mig när jag kom hem   var  ju  jätte   lesssen  hon kramade om  mig  dom hade  ringt  till  polisen   vi fick  ju inte  lov  att  gå in  heller   vi  fick stå  ute    o vänta   var  ju lite kallt   ju  vi  ringde  till en  del  o pratade   med dom  salvia  hjälpte   ju inte   ens  mig  dom  hade  ju inte  ens  tid  o  komma  jenny var  ju med mig  hela  dagen o barnen  med dom    hade   öppnat  alla  gaderobsdörrana    vänt  upp o ner  i sängen    öpnnat alla  köksluckorna   i  köket  med  sen  hade  dom plockat  ut allt porslinet   i tvrummet   men dom hade inte   tagit  sönder  nåting  alls,  fullt  pådrag  dom hade ju tagit sönder  fönstret  i sovrummet  det  var  mycket  som  hände   denna  dagen  vi skulle  ju  lagat  mat  på kvällen   ju  men   vi   gick iväg o  åt  pizza   i stället  kännde  mig  helt förtvivlad  eva  sa att  jag  fick  såva inne   på salvia   men jag vill  inte   jag vill  sova hemma  många som tyckte  jag  var  modig  som gjorde  det kunde  inte   sova  dennna  natten alls   glömmer  aldrig  det   då smsadde jag  mycket  med  jenny   o eva hedbergschefen på natten som  har  salvia   ,  detta var  e n jobbig  dag  kan  jag  säg  ............. 

Av rosmarie johansson - 31 mars 2012 10:16

var jag o handlade lite på  morgonen  ladda  mitt busskort   sen var  jag bara   hemma  ett tag  tog  det lungt duschade  o gorde  mig  iordning  blev  ju inget  bad  idag  det var  ju  synd   .men det var  mysigt  endå  ju  fickade o satt  o pratade lite var vi ute o  gick en runda  åkte buss  till halmstad   var  mysigt   billigare att åka  bussen  en  att åka  resam  vi  åt en  glass på stan  satt  i solen det var  skönt  .  vi gick på  stan  jätte  mysigt  var det kul att gå  o  titta  i affärer  med jenny  åt  kvällsmat   med   var mysigt   då var  vi på  en resturang  som heter  idas   dom har  go mat  där ,,åt kyckling  i pita bröd jätte gott  var det   med  vitlökssås   i  dom baka  ju brödet dä själva  jenny  åt  falafelrulle   sen  åkte  vi  buss  till parken  tog bara   5  minuter .  mycket folk var det   jag  o jenny  satt  med  henke  o hans  syster   mysigt  var det    o  sen kom  nina  o hennes  assistent  också  satt sig  med oss  mysigt ,  dom spelar så himla  bra   face 84   tog massa kort  fick ju pratat  med  dom  också  en  del  många  från laholm som   var  med  också  vi åkte  med  dom hem   sen jenny var  med  mig  framme   vid  scenen   var  lite  jobbigt  med  en tjej .  åkte taxi hem  vi fick ju stå  o vänta  20 minuter  på taxin   det var  jätte  kallt  ute    fy va  vi  frös slapp  o betala  iallafall  haft en  jääte mysig kväll  supernöjd  med  kvällen  tycker  att  det e  synd  att  dom  ska  göra  uppehåll 

Av rosmarie johansson - 29 mars 2012 10:15

idag   har  jag  cyklat  till jobbet  var  ganska  kallt  på  morgonen   var  lite  tungt  att cykla  varit ganska  mycket folk   idag  jobbade   till  2  idag  jag gjorde    frukosten idag det  tycker  jag e   kul att  göra  det  gick snabbt att  cykla hem  iallafall .   klockan  6  så   skulle jag  till jenny  på kalas  det var  mysigt  mathias   fyllde år   han  blev glad för min  present  hade  ju  köpt  vin till honom  .  tycker  om o   va  med  jenny  o hennes familj dom  e så snälla det e så  kul 

Av rosmarie johansson - 28 mars 2012 14:11

varit  o jobbat  cyklat    me  var skönt    men  nu   när jag cyklade  hem började  det  o regna  lite  granna  snart  e  det  äntligen fredag längta så  då e jag  ledig  ska bli skönt   ikväll  blir det  nog  lungt  skka  bara   vara  hemma  kännt   mig  lite  trött  nu när  jag kom hem

Av rosmarie johansson - 27 mars 2012 14:00

vaknade ganska  tidigt på morgonen , sen  kom sara  vid  halv 10  tiden   hade  plockat ner  mina  sommar kläder   tvättat dom  hängde   det   ute     var  ju  jätte fint väder  idag solen skinner det varit 14 grader varmt . vi  gjorde vecko matsedel  bakade hemma  gjord pizza  jätte gott var det  britt kom  o åt med oss   det  var  mysigt . blev ju  på  2 plåtar så vi  frös  ner  lite  med    .  klockan  gick så  fort  bara   satt  ute  ett tag sen  på baksidan  pratat  med  annmarie med   var  nere på stan  o fixat  mitt id kort  har  äntligen gjort det   nu  .se n  var  jag o  köpte  en present också.träffade jenny  o  mathias  barnen var ute  o lekte   kvällen tog  jag det  bara  lungt  . det e ganska  skönt att  det e ljust ute   länge på kvällarna

Av rosmarie johansson - 27 mars 2012 14:00

vaknade ganska  tidigt på morgonen , sen  kom sara  vid  halv 10  tiden   hade  plockat ner  mina  sommar kläder   tvättat dom  hängde   det   ute     var  ju  jätte fint väder  idag solen skinner det varit 14 grader varmt . vi  gjorde vecko matsedel  bakade hemma  gjord pizza  jätte gott var det  britt kom  o åt med oss   det  var  mysigt . blev ju  på  2 plåtar så vi  frös  ner  lite  med    .  klockan  gick så  fort  bara   satt  ute  ett tag sen  på baksidan  pratat  med  annmarie med   var  nere på stan  o fixat  mitt id kort  har  äntligen gjort det   nu  .se n  var  jag o  köpte  en present också.träffade jenny  o  mathias  barnen var ute  o lekte   kvällen tog  jag det  bara  lungt  . det e ganska  skönt att  det e ljust ute   länge på kvällarna

Av rosmarie johansson - 26 mars 2012 14:00

cyklade till jobbet  det  var  jätte skönt  det var ganska lungt på jobbet fick ju sluta vid  1  tiden  sen cyklade jag  ner till stan  en runda skulle häta pengar   sen gjorde inte jag så mycket  var jag  bara   hemma  pratade  med  pernilla  på kvälen satt ute  lite   med  . hände inte så mycket  på kvällen

Av rosmarie johansson - 25 mars 2012 17:55

städat   lite  på förmiddagen   idag  blev det  jätte fint  väder  strålande  solsken. planterade  lite  blommor  me annars  har jag inte gjort  nåting  bara  sovit duschat  ätit kvällsmat pommes  korv det  var  gott sen  ska  jag spela  bingo  hoppas  man viner  nåting man gör  ju  nästan aldrig det tittade på  rädda williy  me  dom e jätte bra  tycker jag

Ovido - Quiz & Flashcards