Alla inlägg den 9 mars 2012

Av rosmarie johansson - 9 mars 2012 10:00

åkte taxi  till jobbetvar  lite halt ute på morgonen. var lite folk  idag åkte taxi hem sen duschade jag  o  gjorde  mig i ordning  skulle  ju på kalas ikväll pia var  hos mig ikväll  det  var  mysigt   hon kom kvart  över 4  till  kvart över 5 sen kom  taxin  vi  lagade kötbullar som  vi frös ner så spelade  vi spel det  var  mysigt   sen kom taxin   fick åka  med  lars   till henrik det  var  1  gången  jag var där  har aldrig  varit  där  nån gång .kändes lite  nervös  men det gick bra tyckte   att det var   konstigt  att  vi fick  åka i  3 olika  taxin när vi skulle åka  till samma  ställle  allihopa han  hade  jätte fin  lägenhet den var  mysig var  kattis  som jobbade  där hos  henke  ulrika o  petra  var  också med  o andreas  vilka  stora  pizzzor som dom hade  beställt, har aldrig sett  så stora  pizzor  taxin kom  o hämtade oss  21.50  fick  åka  samma  taxi hem  i alla fall .sen  gick   jag o la  mig  när jag kom hem var  ganksa  trött

Ovido - Quiz & Flashcards