Alla inlägg under maj 2013

Av rosmarie johansson - 31 maj 2013 14:00

cyklade  till maxi  idag  fint väder var det , var ganska mycket pensionärer. cyklade hem med .var ganska  varmt ute , tog med mig dricka hem  , anna  o noa var  här mysigt  var det , noa badade i poolen , sen kom det fler  andra barn var nog  en  8  barn i poolen sara kom  med  sen vid  halv 4  satt o pratade lite  kvällen beställde  vi pizza  mysigt  var vi hemma  hos anna noa  det  var trevligt .någon dag  var vi hemma  hos  idun  o dom  dom hade stot trädgård dom hade 2  stora hundar 6valpar men dom skulle inte behålla dom  de var tingade . somade  inte förrän efter 12  nångon gång  svårt att   sova när det e  så varmt ute 

Av rosmarie johansson - 30 maj 2013 08:00

vaknade  på morgonen  o hade jätte  ont  i huvet  ringde o sa till jobbet att  jag  inte  kom var hemma tog det  lungt bara försökte o  sova lite på morgonen  fint väder o varmt  ,  jenny  o barnen   var  mysigt  var det   det  var inte planerat ,  men det var  kul vi  pumpade upp  poolen  barnen  ville  bada många. gjorde kyckling gryta   o pasta  jätte gott  var det   vi var  mest  ute noa   o anna  var med  sen   noa  ville  med  bada  var nog en  6 barn  som bada   badade  också  mysigt .kvällen  var  vi  hemma hos   anna  noa   åt vi  taccos  mysigt  satt  ute på  grässmattan o  åt  var trevligt .eftermiddagen o kvällen gick så  fort.

Av rosmarie johansson - 29 maj 2013 08:15

var jag på  dagis   det var skoj  kvällen  var lungt gjorde jag inget speciellt   var jag  bara  hemma 

Av rosmarie johansson - 28 maj 2013 20:15

sov till klockan var 8 det brukar  jag aldrig  göra  det var skönt vakna  altid så  tidigt .gjorde handle  lista  o sen kom  sara vi  gjorde vecko matsedel ,  sen kom taxin  vi var på  maxi ,  o handlade  inte så mycket folk alls ....åt vi  mat på sköhästen  åt  bakad potatis me d  räkfyllning jätte   gott  var det  åkte med lars hem  han e  rolig o skojig  åkte med jenny möller  det var roligt .. var längesen , packade upp varorna   sen gick  sara  hem   tog det lite lungt  ringde till mamma ville  ju varit med  till morfar han fyllde  ju år idag men jag ringde o sa grattis till honom  blev ju lite lessen mamma  tyckte det blev om  väg att  köra det tycker inte jag ,anna kom  o  frågade om jag ville följa med  till halmstad det  var mysigt   vi letade efternoas  snutte men  vi hittade  inte den vi  var runt o kollade lite  ,  vi var i veinge  en runda med . sen åkte  vi hem det  började  regna  o hagla   när vi kom hem  mullrade  med  lite sen har jag mest  sovit ikväll kollat på dallas 

Av rosmarie johansson - 27 maj 2013 20:15

cyklade till jobbet  var skönt  , plockade grönsaker  o frukt  hjälpte malin med  med knäckebröd  inte så mycket folk , träffade   anna  hon var där  med  sin syster  hon tog hem poolen till mig det  var snällt slapp jag ha  det på cyklen .katterna var hos mig  det var mysigt  dom låg o sov  i min soffa dom e så keliga rensade ogräs på framsidan   det e jobbigt men det blir fint  när man har gjort det ,

Av rosmarie johansson - 26 maj 2013 20:15

vaknade ganska tidigt .pratade lite  med  marie  vid 11 tiden  så kom pappa o hämtad emig vi var o köpte  morsdag  present till mam ma . magnus  o robine var också  hemma åt  med  trevligt   var det  åt potatis o lax  jätte gott var det , glass till efterätt  hon pratade inte så mycket med  mig kvällen gjorde jag inte så mycket  tog det  mest lungt 

Av rosmarie johansson - 25 maj 2013 20:15

vaknade ganska tidigt , som vanligt . var  bara  hemma  o fixade  lite  anna kom en runda mysigt  satt o pratae lite  sen  kom jenny o barnen mysigt amadeus  hade kompis  med  sig här var många barn  dom  badade i poolen  vi åt pannkakor till fikat sen på kvällen beställde vi pizza  var mmysigt nicko o monika var  med också tiden gick så  fort   vi var mest ute 

Av rosmarie johansson - 24 maj 2013 20:00

åkte taxi till jobbet  det var skönt  haft ont imin  fot idag  dete  jobbigt tycker jag . inte  varit så jätte  mycket folk idag ... taxin kom  vid  halv  2 o hämtade mig  tog  det mest lungt n  är jag kom hem . pysslade lite när jag kom hem .sen var yvonne hos mig det var mysigt  vi städade  färdigt i bokhyllan lagade mat  klyftpotatis o kött tsatsiki  jätte gott var det .  sen cyklade jag ner till stan  kollade om jag hade fått  mina pengar . träffade jag  erika o malin hade  följe  med  dom  hem  kvällen gick så  fort .

Ovido - Quiz & Flashcards