Alla inlägg under januari 2012

Av rosmarie johansson - 31 januari 2012 17:57

varit  finnt  väder  idag  me   kallt  har det varit  solen varit framme  vi gjorde  vecko  matsedel   sen kom  taxin  sara o jag var o handlade   det var  mysigt ,  åt  middag på  sjöhästen    jag åt  potatis  o köttbullar  det var gott  sen har jag inte gjort så mycket  mest  bara  tagit det  lungt  ska  vara hemma  imorogon med  ska jobba på torsdag jobbet  med  förkylningen  men det  känns bättre  nu  ifall

Av rosmarie johansson - 30 januari 2012 17:45

bara  varit hemma   jätte  förkyld  o  ont i halsen ganska  jobbigt  mest sovit  hela  dagen orkade inte   göra så  mycket .  kvällen  kändes  det lite  ensamt  bara  . hoppas  jag  får  behålla  hel kontaktpersson  med jenny  vill det   för annars så hinner man inte  göra så mycket  om jag får  bara  halv tid  sen det vill inte   jag   trivs så  jätte bra  med  jenny   hon  betyder allt  för mig  vi har altid så kul  tillsammans tiden  går så  fort  när  vi gör  saker tycker om barnen   så jätte  mycket  med   hon  känns  som min syster  vi kan  prata   om allting .saknar dig  alltid  så   jätte mycket   du e bäst   

Av rosmarie johansson - 29 januari 2012 17:45

tog jag det bara  lungt  o var  hemma  jätte  förkyld  har  jag varit   göran o jenny  kom  vid 2 tiden  vi fikade  lite  o satt  o pratade  . det var  mysigt  sen  kom  barnen   det var  mysigt  . dom  var  ganska lungna   sen var det full rulle på dom  . åt tacco  paj   dom  tittade på  film   sen spelade vi bingo  jätte  mysigt  var det men vi vann ingenting ...........klockan gick så  fort 

Av rosmarie johansson - 28 januari 2012 17:30

tog det ganska lungt  på förmiddagen  var ganska  trött . varit så  förkyld  ,  åkte  till  göran vi åt pannkakor det var   jätte gott  vi  tittade på film jätte  mysigt var det  till kvällsmat åt vi pommes  o kyckling  jätte  gott var det  tycker om  jennys  mat   hon lagar så  god  mat , det var kul på dansen görans  bror körde oss  in  det var  många på dansen  jätte  kul var det  jenny möller var  också   med   hon  brukar inte  vara   med   ....... det  var  1  gången   som det började nu  jag följde  med jenny hem det brukar jag  göra  sen när  jag  gick hem så gick jag  o knackade på  hos anneli  hon var hemma  det var  mysigt  att  vara  hemma  hos  henne  det var  trevligt  vi busade me jenny   hon blev lite  rädd . när vi busade med  henne  

Av rosmarie johansson - 27 januari 2012 17:30

ld ar jag på jobbet  åkte taxi  inte så jätte mycket folk var det ,.  ikväll var det   kristina som  kom  kvart över  4   till kvart över  5  sen kom taxin   var  jag  med   jenny o  göran  åt vi potatismos o köttbullar  blev jag jätte förkyld  vi tittade på film  jenny åkte   med mig hem  vid   8 tiden  sen gjorde jag inte så mycket tog det  lungt bara . kvällen gick så fort

Av rosmarie johansson - 25 januari 2012 21:41

jobbat när jag kom hem  så  stäade jag   lite sen kom annmarie    sen  var jag hos jenny på kvällen mysigt   var det   vi  var  jätte  många som var där  hon hade  tupperwareparty.   köpte 2 saker  det var kul att  träffa  jenny o barnen  mathias  med  hon gillar ju att sitta hos mig  ska  också  ha  tupperwareparty  hemma hos mig det  ska bli kul  jenny ska hjälpa  mig  då dom gillar ju att vara   hos mig både amadeus  o amanda 

Av rosmarie johansson - 24 januari 2012 21:15

vaknade  tidigt på  morgonen   gick o plockade lite granna  innan  sara  kom  gjorde vecko matsedel   satt o pratade   vi tog det bara  ganska  lungt   skrev handle lista  som vi ska  handla  nästa vecka  åt lax   till middag  det var  jätte gottt    o pressad potatis  tog det ba.ra  lungt  kände  inte för att  åka på tjejtrffen denna  gången för  jag kände  sådär .   jenny o barnen var här mysigt var det vi hämtade  age  en runda  det var  mysigt   jag o barnen  var  ute  o  gick en runda med  honom  . sen  satt  vi o tittade på film   på datan fikade också blåbärspaj   jätte gott var det .  kvällsmat blev det mousaka  på kvällen tittade vi på  emil  jätte  mysigt var det   amanda  ville  ju inte   gå hem dom  var jätte lungna  idaghon  gick  o  gömde sig   ju   hon ville sova här  hos mig .  tycker om  amanda  o  amadeus  jätte mycket dom e så  snälla  saknar alltid  jenny så jätte   mycket  

Av rosmarie johansson - 23 januari 2012 21:15

åkte taxi till jobbet  fick inte  cykla till jobbet för att det var så  halt ute   det  var inte  så mycket att  göra på  jobbet idag  plockade  knäckebröd också  var jag  bara hemma på kvällen  hoppade  simningen  ville inte  gå till sim hallen   mådde lite  sådär på kvällen .det  kommer  bara sådär ibland   det e jobbigt

Ovido - Quiz & Flashcards