Alla inlägg den 6 januari 2012

Av rosmarie johansson - 6 januari 2012 14:45

sovit sådär i natt  förstår inte det    jobbigt tycker jag när man inte får sova , det var  minus  grader ute . på morgonen  cyklade ner till  stan  dom hade  dragit  pengar på mitt  kort blåste lite  kallt annars var det skönt ute .solen sken för en gång skull tyckte  dagen gick segt  bara  christina varit  hos  mig  vi lagade stroganoff   . det gick fort en timme . sen gick jag bort  till mathias  skulle ju åka  med   dom  ner  till göran o  jenny  det var mysigt  vi åt hemma bakad pizza  jätte  gott var det . amanda satt i mitt knä när vi åt mat det var mysigt  det  brukar hon göra  hon skulle ha  pippi  med  sig .  den ville  hon titta på  när vi kom  dit .  kvällen gick så fort   bara  tyckte jag . hon  e busig amanda sprang efter mig  hela  tiden  hon e rolig . amadeus  han e också busig . sen drack vi te   ot lite  chips  med åkte  med  mathias  o jenny hem   amanda blev lessen när jag skulle  gå  av bilen .hon ville följa med mig .tittade på  film med  barnen det var  mysigt  satte  mig lite i tv rummet  för  det  blev  lite  högljut   det  märkte  jenny  direkt  tror  också  hon tyckte det  hon kom också  satte  sig med  oss . stackars henne  som får  jobbaså mycket  .  gjorde inte  så  mycket när jag kom  hem 

Ovido - Quiz & Flashcards