Alla inlägg den 17 januari 2012

Av rosmarie johansson - 17 januari 2012 18:00

sov till  8  det  brukar jag inte  göra  jenny  ringde  mig   vi pratade en liten stund  det  var  mysigt  . sen kom  sara  vid halv  10   gjorde vi  veckomatsedel   ,,sara  gjorde pannkakor  som  vi frös  ner .  vi gjorde  kassler gratäng  o ris  jätte gott ar det .    sen gjorde jag inte så mycket  tog det  lungt bara   väntade på att annmarie  skulle komma   men  hon ringde sen  o frågade om jag hade  fått några  räkningar  men  det hade jag inte fått  vs kulev änta  till nästa vecka  i stället . pratade  med  jenny    vi pratade  i 2  timmar i telefon . saknade  henne  så hon fick ju inte komma  hem tdå heller kommer jag inte  på nåt mer och skriva

Av rosmarie johansson - 17 januari 2012 18:00

sov till  8  det  brukar jag inte  göra  jenny  ringde  mig   vi pratade en liten stund  det  var  mysigt  . sen kom  sara  vid halv  10   gjorde vi  veckomatsedel   ,,sara  gjorde pannkakor  som  vi frös  ner .  vi gjorde  kassler gratäng  o ris  jätte gott ar det .    sen gjorde jag inte så mycket  tog det  lungt bara   väntade på att annmarie  skulle komma   men  hon ringde sen  o frågade om jag hade  fått några  räkningar  men  det hade jag inte fått  vs kulev änta  till nästa vecka  i stället . pratade  med  jenny    vi pratade  i 2  timmar i telefon . saknade  henne  så hon fick ju inte komma  hem tdå heller kommer jag inte  på nåt mer och skriva

Ovido - Quiz & Flashcards