Alla inlägg den 4 januari 2012

Av rosmarie johansson - 4 januari 2012 11:19

hemma idag  med för jag har  lite ont i halsen  . som det  har blåst i natt  kan det inte sluta  o blåsa . inte gjort så mycket tagit  mest lungt  ikväll ska jag hem  till jenny  ska  bli mysigt  för idag fyller  lilla amanda  2 år  idag hon e så go  det e  amadeus  med  det e mysigt  me dom saknar dom .  

Av rosmarie johansson - 4 januari 2012 11:12

städade lite på morgonen . vid halv  10  kom  sara  till mig  städade  spisen  det behövdes städade lite granna  me plockade undan ´tvätt, vi gjorde  kyckling gryta  o pasta  sallad  jätte gott  var det  hängde upp   gardiner i köket  skönt att plocka undan  alla  julsakerna  det e skönt att fått  gjort  det .vi gjorde  veckomatsedel  . sen skulle jag åka  till ulrika  tycker  att det e   synd att det  var  sista  gången  tcyker om  henne  så  jätte  mycket hon e så lätt  att prata   med  kommer o  sakna  våra samtal   men det blir ju inte samma   sak  ju  när jag ska vara  med på  tjej träffen  för då har  hon ju många fler som hon ska  ta hand om  ju . kvällen  var  lite  sådär  kännde  mig bara  lessen som det  regna o blåste på kvällen

Ovido - Quiz & Flashcards