Alla inlägg den 13 januari 2012

Av rosmarie johansson - 13 januari 2012 19:45

åkt taxi till jobbet idag  varit finnt väder idag solen har ju varit  framme ju . hadlat lite  idag  köpte  lax idag .taxin kom  13,55  idag o hämtade mig städade lite när jag kom  hem .ringde  o prata  med ulrika   kändes skönt saknade henne sen   så ringde  pernilla  till mig  blev jag lite  paff  hon sa att  christina skulle  bli lite sen vi satt o pratade lite lagade mat  för ulrika o jenny skulle komma   sen , o jenny  vi åt lax o klyftpotatis  hollandiesås jätte gott var det  ulrika åt som bara den   tittade på lite film  o  åt chips o godis  så satt vi o pratade  var mysigt  så fick jag försenad  julklapp  med hon var ganska  trött ikväll tyckte jag  dom åkte hem vid  21,00   kvällen gick så  fort

Ovido - Quiz & Flashcards