Alla inlägg under oktober 2014

Av rosmarie johansson - 28 oktober 2014 22:29

Sovit lite oroligt i natt yvonne kom vid 9 då beställde vi resam o tid till hörcentralen. Kollade lite på tv satt o pratade gjorde vecko matsedel. Åt lax o potatis romsås sallad till sen kom leif. Sen kom anna o hämtade mig kollade vi på paradise hotell sen film sune i grekland. Sen kom annas mamma o pappa mysigt anna gjort jätte god mat band spagetti. Med fläskfilie som en gryta jätte gott var det mysig. Kväll var det med anna thomas

Av rosmarie johansson - 27 oktober 2014 21:01

Vaknade halv 8 . Sen gick jag hem till malin åkte vi taxi hem till amanda o jonatan. Sen åkte vi till ullared. Direkt. Vi var uppe kanske runt 11 tiden .var svårt att hitta parkering jätte mycket folk var där också. Trångt att gå vi fick hAndlat en hel del . Jag o amanda gick för oss själva så bestämde vi när vi skulle fika o äta tillsammans innan vi åkte hem åt vi mat också kebab var gott dagen gick så himla fort

Av rosmarie johansson - 21 oktober 2014 20:44

Vaknade ganska tidigt kvart över7 idag var det mia som var hos mig bakade kärleksmums till middag blev det potastis stektfläsk o löksås sen halv2 kom amanda o hämtade mig åkte vi till simhallen badade bubbelpool bastade mysigt sen simmade vi 20. Längder sen var vi på mc donalds en sväng inne på maxi med varit en bra dag känns ensamt ibland på kvällarna van att alltid haft nån på kvälkarna men nu är det inte så mycket så längre sakna det

Ovido - Quiz & Flashcards