Alla inlägg under maj 2014

Av rosmarie johansson - 25 maj 2014 21:30

tog   det mest lungt på för middagen ,åkte hem  till mamma o pappa var  ju  morsdag  vi åt potatis  lax o romsås  jordgubbar visp grädde  jätte  gott  var  det ,  blev lite  chokad   när  robine berättade  att dom skulle   få  barn visste  inte va  jag skulle  säga om  det  . sa mamma  kommer  du  få massor att göra   men det tror  jag inte    dom  brukar aldrig komma  o hälsa på  mig ,  

Av rosmarie johansson - 24 maj 2014 21:30

var jag  på annabelle  o åt pizza med  ulrika   det var trevligt   det var  kattis     som jobbade   vi satt ute  på bakgården,    annars  hände  det inget speciellt 

Av rosmarie johansson - 12 maj 2014 18:31

Vaknad

Av rosmarie johansson - 12 maj 2014 18:23

Idag har varit en väldig seg dag lurigt väder mest bara slappat varit ganska trött ikväll gjorde jag spagetti o köttbullar som jag åt

Ovido - Quiz & Flashcards