Alla inlägg under december 2014

Av rosmarie johansson - 19 december 2014 19:15

jobbade jag på dagen åkte taxi till  anna på kvällen o var där  mysigt   kollade  vi på  film på   kvällen   o paradise hotell mysigt  så  färgade  vi  mitt hår  också  kvällen  gick så  fort   bara

Av rosmarie johansson - 19 december 2014 19:15

var  jag o jobbade  på  dagen   sen kom  sara  till mig  vi gjorde  köttbullar   .sen på kvällen var  jag  hos   nadja  det   var t revligt , hon bjöd på taccos  jätte gott   var det   så spelade vi  yatsi  bytte  julklapp  det  var  mysigt

Av rosmarie johansson - 16 december 2014 19:15

yvonne kom  klockan  9 .vi tittade på  våra  bästa år  o tog det   lungt sen gjorde vi  iordning maten vi gjorde  fisk iugn o pressad  potatis sallad  leif var  här  med  sen kom  thomas  o hämtade mig  på kvällen skulle  passa  noah  mio ida  åt vi  kvällsmat  korv  o makaroner   hade  det  mysigt   med  barnen  kollade film  ensam hemma den   var  roligt  taxin kom  vid  11  tiden o hämtade  mig  kvällen gick så himla  fort  bara

Av rosmarie johansson - 15 december 2014 19:15

vaknade jag  ganska  tidigt , var  hos  doktorn ,klippte   jag  håret  sen  tog jag det ganska  lungt på  förmiddagen  sen kom  amanda  o  hämtade  mig  då  var  det dax  att åka  till väla  ,åt vi  middag  åt  kebbab  gjorde vi jätte gott  var det  sen  gick  vi  o kollade   runt i  affärer  o schoppade  inte  mycket folk alls vi fick handlat en hel  del   sen fikade  vi  innan  vi åkte  hem  sen  var  vi ganska  trötta  när  vi  åkte hem  la mig  ganska  tidigt var  trött

Av rosmarie johansson - 14 december 2014 19:00

åt middag hemma hos mamma pappa  hälsade på bebibisarna  det var  mysigt . pappa skjutsade mig  till henrik , amanda som  jobbade   ulrika  var också  med   vi åt  pizza som  de  hade  beställt  det var jätte  gott. sen  spelade  vi bingo jag vann   ingeting men ulrika  o henrik vann  . åkte taxi  hem  kollade  lite på  film  gjorde  vi  med  men vi  åkte inte  samtigt

Av rosmarie johansson - 10 december 2014 19:00

jobbade  jag på  dagen ,sen kom amanda  .åkte  till systemet  o köpte  lite vin  som jag skulle  ha  med  mig  till anna , sen åkte vi till  simhallen  o simmade bastade  bada bubbel pool mysigt åt vi lite mat   ,innan  hon åkte vidare  sen åkte jag  taxi hem  till  anna   vi hade  det  mysigt klockan  gick så  fort  bara

Av rosmarie johansson - 7 december 2014 19:00

passade jag noah  han kom   vid  halv  1  vi slappade på  soffan  mysigt  ,sen åkte  vi taxi  ner till stan  första gången  han  gjorde det  mysigt var det  fikade på stan mysigt  fikade med  solgruppen  sen  var vi på  leksasaffären  träffade  tomten  köpte  godis  träffade vi tomten klockan 4 ,  fint  väder  var det    en kom anna  o thomas   o hämtade oss   ,sen kom  ulrika o jenny  till mig  vi åt  mat ,spelade   bingo mysigt  var det 

Av rosmarie johansson - 5 december 2014 19:00

anna  skjutsade mig  till jobbet jobbade  till halv   12 ,sen kom amanda  o hämta  mig  halv  12 .sen åkte vi o  handlade på torghallen ganska  mycket  folk var det . sen åkte  vi hem  till   amanda   i mästocka  då bakade  vi saffrans bullar  o gjorde  knäck  mysigt   var det   fick jag träffaderas  hund   jätte  kelig  var d en  , fikade  innan jag åkte  hem tiden  gick så himla  fort  åkte taxi  hem  ,yvonne kom sen   vi lagade mat kött o klyftpotatis caroline var här  också  kollade  vi idol 

Ovido - Quiz & Flashcards