Alla inlägg under november 2012

Av rosmarie johansson - 29 november 2012 20:10

var  segt  att gå  upp  cyklade  till jobbet  ganska kallt var det  varit ganska lite folk  med  var tungt att cykla hem  med  blåste  kallt , ducshade när jag kom   hem   var skönt   sen kom  jenny o barnen  mysigt var det .  fikade lite granna   sen åkte vi bussen till vårdcentralen   skulle lägga om min fot  dom har  ju tejpat den  känns bättre  gör ina nte  lika ont  känns  mycket  bättre  med  den på  vi gick  till  göran   det var så  kallt ute   vi gick o hälsade  på  bara för  vi skulle  slippa att frysa  ,   så var  annelie  där , fick vi åka  med  henne  hem ,  vi lagade mat  gjorde vi flyganade jakob jätte gott var det ,tittade  lite på  tv  med  barnen  gick ut med  hundarnamed imorgon ska  man åka  taxi   till jobbet  sägs  det ska  bli snö  nu  o  hallt med

Av rosmarie johansson - 28 november 2012 20:00

cyklade  till jobbet  var ganska skönt  väder blåste inte , alls  inte så mycket folk  heller  fick sluta redan vid  12 tiden ,  tog det  lungt   sen  städade lite granna  o fixade  ,lite  sen vart   jag  med jenny o barnen  mysig ssatt o pratade   barnen  tittade på  mysteriet på  greve holm   den gillar dom  jätte mycket   fikade   lite  kvällen kom   jenny o theo åt kvällsmat med  oss   mysigt vi  åt klyftpotatis o  fläskfilie  beanäs¨ås  jätte gott  var det   efträtt  var det   choklad mouse trevlig  kväll var det    jag o  jenny kollade  på  bonde  söker fru det e   så bra  synd att det snart e slut klockan gick så fort  sovit  ganska  bra  med ,  pernilla skulle kommit  men hon kunde ju inte komma mathias  o nicho var också med och åt  jätte mysigt var det

Av rosmarie johansson - 27 november 2012 19:45

hade  mysig frukost stund  med  jenny o barnen, jätte mysigt   var det sen skulle  hon till jobbet lämnade jag  amanda  på dagis    sen   kom sara    vi  pysslade    jag o sara   hängde upp julgardiner  o putsade  fönster   o  plockade fram  tomtar     åt vi  till lunch    tacco paj  jätte gott var det  .    cyklade   till stan  en runda   skönt väder  var det ute   sen cyklade jag   hem   ringde jenny  hade   amadeus  mysigt var det   satt o tittade på  tv   sen  hämtade vi amanda på dagis  mysigt lagade mat  o  åt makaroner o köttbullar , amanda  duschade   sen kom jenny o hämtade dom    vi hade  så trevligt    dom ville ju inte  gå hem ,ju jenny  åt också lite  tog det mest bara  lungt  sen på  kvällen   pysslade  med  kort  det e  kul att göra kvällen gick så  snabbt

Av rosmarie johansson - 26 november 2012 19:30

åkte taxi till jobbet   inte så mycket folk alls   plockade   knäckebröd   också   åkte taxi hem    sen var jag hos  göran o jenny  trevligt   var det  fikade  mysigt  jenny som jobbade  mathias  o barnen  kom också   sen  på kvällen åt vi riis o stroganoff jätte gott var det .  åkte bussen  hem  vi fick ju grattis  resa hem    det var snällt tyckte  jag  hjälpte  jenny o mathias lite  granna med kvällen gick så  snabbt  bara

Av rosmarie johansson - 25 november 2012 19:30

var jag  bara  hemma  solgruppen   yvonne som var här  vi gjorde fisk i ugn  jätte gott var det  o potatis mos   yvonne  hade en med sig som  gick bredvid  sen var det kalas  det var mysigt  fikade  jennys mamma var det  o barnenes farmor  o farfarvar där med  det  vi hade jätte trevligt . åt kvällsmat  med  dom också jenny hade  gjort  en jätte god   prinsestårta ,

Av rosmarie johansson - 24 november 2012 12:57

idag e det  en månad kvar till julafton   städat  o tvättat lite  nu  pajade min tvätt maskin också  kände  det på mig att den skulle gå  sönder,   pAPPA KOM O HÄMTADE MIG   ÄTIT MIDDAG  HEMMA  MORMOR O MORFAR OCKSÅ  JÄTTE GOTT VAR DET  POTATIS SÅS KÖTT SALLAD   ANNARS BLIR DET GANSKA LUNGT IKVÄLL INTE  PLANERAT  NÅGOTING . SAKNAR JENNY O BARNEN DET E SÅ MYSIGT  MED  DOM 

Av rosmarie johansson - 23 november 2012 12:45

cyklade till jobbet  det var skönt  blåste inte  alls   inte så mycket folk  idag   fick  sluta  runt kvart1  tog  det lungt  när jag kom  hem     cyklae ner  till stan  fixade lite presenter  satt o pysslade med kort   bestälde pizza orkade inte laga mat tog detmest  lungt  sov  lite med hade inget att  hitta på   brukar jag sova känns ensamt ibland

Av rosmarie johansson - 22 november 2012 12:45

åkte taxi till jobbet  hade  ont i min fot   har ju tejpat min fot känns lite konstigt  kliar lite  var hemma  runt kvart1  2 tog det mest lungt bara pysslade lite   amadeus  var  är en runda på kvällen det var mysigt   kollade på tv  spelade memory    pratade  med jenny på kvällen . kvällen var ganska lugn

Ovido - Quiz & Flashcards