Alla inlägg den 6 november 2012

Av rosmarie johansson - 6 november 2012 17:00

Vaknade halv 7 tyckte att det var skönt att solen var framme åt en macka. Gick o pysslade lite grannA tittade på lite tv med duschade o. Gjorde mig i ordning sen kom Jenny o hämtade mig gick ner till stan skönt med promenad. Det gick snabbt att gå ner. Vi var på Milles mysigt där åt lite mat där jätte go bakad potatis hade dom där sen var det dags att gå till bussen vi åkte 2 st bussar dom var fulla båda 2 var inte så farligt med folk när vi kom upp gick att gå rätt in fickk handlat en hel del kul att ha Jenny med sig. Handlade mycket till kalaset. Hittade några tröjor med som jag tyckte om köpte till Amanda o Amadeus köpte snutte filt med barbapappa kläder till hennes docka Amadeus fick ett fiske spel. Det var inga köer ut heller. Åt lite kvällsmat med åt kebabtallrik. Jätte gott var det Jenny åt falafelltallrik sen gick vi till bussen satt o pratade lite granna. Mysigt. Satt o pratade med Pelle o Lotta. Mathias Kim o Rebecka med blev ju lite Lessen. Pappa inte ville komma o hämta mig tycker jag e taskigt. Men så. Ringde jag till Annmarie Lars kom o hämtade oss det var snällt Följde med hem till Jenny en runda så glad dom blev när vi kom hem varit en bra dag

Ovido - Quiz & Flashcards