Alla inlägg den 5 november 2012

Av rosmarie johansson - 5 november 2012 19:13

saknar dig alltid så jätte mycket  e så glad att  jag har dig  du  betyder allt för mig vi har alltid så  kul tillsammans  tiden gå så himla fort  tycker  om  er  så himla mycket  mysigt  att vara   med  er  det e så mysigt  med barnen med det e så   kul . 

Av rosmarie johansson - 5 november 2012 19:08

vaknade kvart i 6  sovit lite sådär  ringde  o beställde taxi  regnade  så  ute  fick det ganska snabbt , taxin kom  kvart över  1  o hämtade  mig kvart över 1  ringde o pratade lite med  annmarie  lite cyklade  ner  till stan  var på bokhandlen   sen var jag  inom  torghallen   med  sen  cyklade jag ner  till göran  göran  vilade middag  så  glada banrnen blev när  jag kom  man  hörde inte att dom var här  åt kvällsmat hos göran det var mysigt .   .

Av rosmarie johansson - 5 november 2012 06:41

Vaknade ganska tidigt. Tog det ganska lungt Pia varit här hade det mysigt. Vi gjorde spagetti köttfärssås jätte gott var det så var jag på. Fika hos Magnus med hans mamma o pappa var det hans syster dom köpte kort av mig dom bjöd på tårta jätte go var den kvällen var Magnus Jansson här o spelade bingo Stina som var med han Magnus Persson kom också Pia kul var det men vi vann ingenting nån av oss fikade med Magnus hade tårta med sig. Magnus Jansson hade äppel kaka åt tårta tröttnat på äppelkaka Göran gör ju det alltid kollade på Beck

Ovido - Quiz & Flashcards