Alla inlägg under juli 2013

Av rosmarie johansson - 28 juli 2013 18:21

känns  lite  segt ..men känns  bättre  idag . ska ju inte  vara  kvar på  maxi längre  ska bli skönt o inte  vara  där mer varit  där i 15 år   .. roligt att  göra  någoting  annat  ..  käänt mig lite   lessen  nu när jag varit  där vi får se va  jag ska jobba ,med  sen   skönto bara vara hemma  känns lite konstigt

Av rosmarie johansson - 28 juli 2013 18:16

var  jag  mest  bara  hemma tog det lungt  regnade mest  hela dagen sen blev det fint  väder på kvällen  kännt mig lite  lessen  dete jobbigt ibland   ibland känns  det som man  inte har någon att prata med  det e jobbigt att känna det så

Av rosmarie johansson - 26 juli 2013 10:45

vaknade ganska tidigt  . svårt att  somna  om ,ringde  o pratade lite med  eva  det var skönt..cyklade  ner till stan handlade   o tog ut pengar käpte fisk  av fisk bilen  åt fisk  lax o pomes  hollandisås , jätte gott .pratade med  jenny med lite  när jag cyklade hem städat lite  marie va  här en runda med   kvällen var jag   med caroline  en runda  vi åt påörelid   , kväälen gjorde jag inte så mycket .

Av rosmarie johansson - 25 juli 2013 10:45

hände inget speciellt var  bara hemma satt mest  ute på altanen  tycker det e   jätte  jobbit att känna sig  ensam ibland känns   det som ingen kommer o hälsa på  mig

Av rosmarie johansson - 24 juli 2013 10:45

vaknade ganska  tidigt  varit så varmt  nu ,  men det e skönt ..  mamma  var  här en runda  synd att  dom aldrig stanna  när  dom kommer cyklade ner till stan o handlade lite  skulle  vara  med jenny o barnen mysigt  vi skulle grilla  på kvällenfast det  blev  ju inte  hos  jenny det blev hemma hos annas syster istället  men det var  trevligt e ju så gott att grilla mathias var också med .pratat med björn  med jag kommer  inte  vara  nåt  mer  på maxi kännts lite så  att vara  där nu ...har varit där  ganska länge  nu varit där  ca 15 år  vill göra annat  nu så jG KOMMER INTE KOMMA TILLBAKA  MER TILL MAXI  NU.HOPPAS  ATT JAG FÅR  VARA PÅ DAGIS  TILL HÖSTEN

Av rosmarie johansson - 23 juli 2013 11:00

SARA VAR  HÄR VI GICK TILLSKÖN O SATT  DÄR  DET VAR SKÖNT  DOPPADE  FÖTTERNA  , INGET FOLK ALLS DÅ  , SEN GICK VI HEM  O LAGADE MAT  KYCKLING MED GOGRGON SOLA OST  O RIS DET VAR JÄTTE GOTT SATT UTE PÅ ALTANEN DET VAR SKÖNT  SATT DÄR  NÄSTAN HELA  DAGEN    HÄNDE INGET SPECIELLT

Av rosmarie johansson - 22 juli 2013 20:41

idag  var vi  i  ängelholms hembygdspark    mysigt   fikade   annars  har  det inte  hänt  ngoting så 


Av rosmarie johansson - 21 juli 2013 20:15

sov ganska  länge faktiskt  brukar jag inte göra  men kände mig ganska  trött ..  sen kom jenny o barnen  mysigt  vi lagade mat  åt kassler gryta jätte  gott   var det  .. sen kom jgöran  o hans  assistent  mit i alltihopa .. satt o  pratade lite sen kom  sen  var jag o  barnen  o handlade lite granna .. så träffade vi  monika  hon kom   sen . anna  ulrika hennes  assistent vi beställde  pizza   jätte gott var det .  kul  o  vara  några stycken .. sen kom  massa  barn  roligt   dom spelade tv spel  lite  ,,  dom var  ute  jenny bakade bullar  med    kvällen gick så himla snabbt  bara var  uppe länge    kände  mig inte  alls  trött var  uppe  ganska  länge 



Ovido - Quiz & Flashcards