Alla inlägg under april 2013

Av rosmarie johansson - 30 april 2013 19:30

vaknade ganska  tidigt .idag   var   sara  här det var  mysigthon kom ju id  10 tiden,dom skulle  ha  möte  , vi gjorde vecko matsedel vi gjorde  kyckling o klyftpotatis  tsatziki  sallad   som vi bjöd  eva hedberg på   hon tyckte det  var  jätte gott var mysigt att hon var här . eftermiddagen cyklade   jag  ner till stan var mycket folk där ringde  o frågade göran om jag fick komma   det var trevligt  kul jag fick komma  åt kvällsmat med dom  det var mysigt då åt vi poommes o kyckling jätte gott  var det cyklade  hem  med  jenny  på  kvällen

Av rosmarie johansson - 29 april 2013 19:30

var jag på jobbet  cyklade  var lite  kallt på morgonen  men det var sköntinte så jätte mycket folk var det på jobbet  idag   slutade vid  1 tiden  han hem  innan det börja o regna , sen var jag o klippte håret  det var skönt .. var hos jenny på kvällen  mysigt   barnen  blev glada när jag kom  vi hade   det mysigt   åt mat   med  dom   åt chilicorn carne  jätte gott var  det dom  badade barnen sen kom  alexandra  o hennes kille  det var  trevligt sen hade vi myskväll med  amadeus kvällen gick så  snabbt bara

Av rosmarie johansson - 28 april 2013 19:45

passade  amanda på  förmiddagen mysigt var det amadeus  var sjuk  vi var hemma  hos mig  tittade på film mysigt . var hemma hos mamma o pappa   med  o åt middag  med   var vi i halmstad  .  hade  jag  amanda sen igen   vi hade så mysigt   vi hade  age med  amanda ville  det vi åt  mat  klyft potatis  o fläskfilie jätte gott var det  kvällen var jag i lokalen  vi spelade  bingo det var  mysigt  ,  jag  vann  en  ny lott  kvällen tittade jag på  maria  wern den e bra

Av rosmarie johansson - 27 april 2013 19:45

hände inget speciellt  var  jag bara  hemma

Av rosmarie johansson - 25 april 2013 06:15

var  ganska  tungt att cykla på  morgonen  till  jobbet men det var skönt  ,lite  kallt . inte  så   jätte  mycket folk på förmiddagen , slutade klckan  1  ,  vilade  när jag kom  hem    sen städade jag o tvättade  . sen kom jenny  o barnen  mysigt ,  skalat  potatisen   o kokat dom  jenny  gjorde  köttbullar det  var  jätte  gott massor med  barnen var  här  o  lekte  tiden gick  så himla  fort  vi fikade  lite med  o hade mys med  barnen

Av rosmarie johansson - 24 april 2013 06:15

behövde jag inte gå   upp så  tidigt , vaknade   7 åt  lite  frukost innan  jag cyklade   dagistycker att  det e  mysigt  att   vara  där dom  e  så  goa barnen   kul   att  man e  omtyckt  hoppas att jag får  fortsätta  o vara  där på onsdagarna .gjorde inte så mycket när jag kom  hem  . kvällen  var   ganska  lungt .pratade  med  jenny

Av rosmarie johansson - 23 april 2013 20:35

sovit ganska  bra  vaknade runt 7   regnade på morgonen  ringde o sa grattis  till pernilla för hon fyllde år idag  vid   9 tidden kom sara  var mysigt  ,vi städade  ugnen   gjorde kladdkaka  till middag  åt vi jätte god kassler gryta o pasta  förstår inte  det kännt mig ganska  tung i   huvet vet  inte varför  kännt mig lite  lessen    nu i några dagar  ..det e jobbigt  tycker jag ibland känns  det  som man inte   har någon  o prata  med  hoppas  på  att kunna sova    bra  i natt  med  imorgon ska jag  vara  på  dagis   det ska  bli kul  trivs  så jätte bra   där ..  känns bra  med  min  nya  godman  också  tycker om  henne  också

Av rosmarie johansson - 22 april 2013 18:08

var hemma  från jobbet idag  hade ont  i huvet  kännt mig ganska trött  med   mest legat på soffan idag kollat på  tv   kvällsmat åtr jag pasta sås med  bacon  o pasta, annars har det inte hänt så mycket  

Ovido - Quiz & Flashcards