Alla inlägg under april 2013

Av rosmarie johansson - 7 april 2013 18:30

vaknade  tidigt som vanlig   var mest bara  hemma ,,,vid  12  så kom ankie  vi gjorde mat  kok korv  o potatis mos  jätte  gott  var det ,,,   sen sov jag mest    ,,,var  i lokalen  o spelade bingo men  vi vann ingeting  , vi var många som spelade  .så fikade vi lite med   kollade på maria  wern  den e  bra men lite kuslig imellan åt

Av rosmarie johansson - 7 april 2013 08:00

tog det mest lungt  ,,  ankie som var hos mig på förmiddagen ,vi lagade mat åt kok korv o potatis mos jätte gott var det tog det mest lungt på dagen  kvällen  var jag på  lokalen o spelade bingo  o fikade  lite men  vann ingenting  så klart  svårt att vinna

Av rosmarie johansson - 6 april 2013 18:30

hände  inget specielt  inte  så mycket att skriva om ,, 

Av rosmarie johansson - 4 april 2013 14:30

sovit lite  sådär  , varförvet jag inte börjat att cykla  igen dete  skönt  men det  var ganska  kallt  ute  men det känndes  inte som  det ...  var  aldeles vindstilla blåste ingeting   var ganska mycket pensionärer  på  förmiddagen  slutade vid  1  tiden  va strängt att  cykla hem  ,   lite mot vindhem .. tog det  lite  lungt när jag kom hem   fixade lite . sen kom jenny  o amanda  det var  bara  dom  2   amadeus   var  hos  en kompis  o lekte .    vi gjorde tacco paj   nicko var också med  oss åt  mysigt var det  tittade på flm o hade   det  mysigt   tittade på  pippi  o emil  , hade bara myskväll .....

Av rosmarie johansson - 3 april 2013 14:30

sov ganska länge tyckte  jag  enda till  8 för att  vara mig  men telefonen som ringde  . mamma  o pappa ringde innan  dom skulle flyga   . var bara  hemma  tog det lungt .  städade lite  granna . inget planerat för dagen  .   åt lite middag åt  hem gjord pizza .  som jag värmde imicron ..   jenny ringde till mig  var  hemma hos  dom det var mysigt  . var inte planerat men det var kul  klockan gick så himla fort  det gör den  altid när man e där   åt kvällsmat med  dom   med  mysigt kvällsmat  var det taccos jätte gott va det .skönt att  det e så ljust länge om  kvällarna nu  gjorde inget speciellt när jag kom hem tog det lungt

Av rosmarie johansson - 2 april 2013 09:15

vaknade ganka  tidigt , yvonne  kom   så gjorde vi vecko matsedel... sen gjorde mat  som vi frös  ner   vi gjorde  tacco  paj   o bakade hemma  gjord pizza med  köttfärs pizza  pannkakor   åt mest  tacco pajen  var  god  så go sallad till ... klockan gick  ganska  fort  tycte  jag ,,cyklade  till stan . handladepå  torghallen ,,ringde  o frågade göran om  jag fick komma det fick jag  ha ju inte det varit där på länge .var på kulligt   med    o köpte  lite papper att  göra  nya kort fikade lite  hos göran  mysigt .fick  kvällsmat där också ,cyklade hem   kollade på dallas , jag blev ju  ledig från  dagiset bosse   som  jag  går  med  skulle  vara ledig för  det e  ju påsklov dena  veckan fick  jag vara  ledig  med  men  det säger jag inte  till anette   för  då  vill hon  att  jag ska  vara  där o jobba ju  bättre  o inte säga nåt saknar  dagis kul o vara   där  trivs så himla  bra alla  e så  sälla där  ..

Av rosmarie johansson - 1 april 2013 09:00

åkte hem till mamma o  pappa  åt middag . var klyftpotatis fläskfilie jä'tte go sås med ,,,sen satt vi ute på altanensolade oss . sen åkte  vi till inez o helge det var  roligt   då träffade  jag therese  det var kul .... sen gjorde jag inte så mycket  när jag kom   hem   kollade mest på tv  ...kollade på dallas  tycker  att det e  jätte  bra ..brukar  sova    i bäddsoffan tycker  den e jätte skön

Ovido - Quiz & Flashcards