Alla inlägg den 17 april 2013

Av rosmarie johansson - 17 april 2013 14:00

var jag på  dagis   det  var så  kul  dom  hade   frukost   klo ckan  8 . sen  satt  vi o ritade dom  gjorde lite allt möjligt . förmiddagen   hade dom  samling  dom hade  cirkus .  dom var så  duktiga sen var vi  ute   var ju så  fint  väder idag  var  barnen  mycket  med  mig det  var  kul  satt hos mig  mysigt .dom hittade nyckelpigga o larv jobbade  till halv   3 . ringde till annmarie  fråga om jag kunde  få  lite  pengar  så jag kunde  handla  behövde  det hon kan  vara lite svår  med  det  ibland  när man behöver  pengar . var  o handlade på torghalllen  mycket folk var det på stan  pratade med  jenny o mathias ockå  lite  granna  kvällen  gjorde jag inte  så mycket  kollade på dallas  tycker  det e  så  bra . skönt att det  var så  fint  väder ute  var  ju runt 16  grader  varmt

Ovido - Quiz & Flashcards