Alla inlägg under april 2014

Av rosmarie johansson - 26 april 2014 21:24

Vaknade innan klockan ringde trivs så himla bra på dagis synd att jag inte få vara kvar bara. Vi var ute på förmiddagen sen åt vi lunch soppa inte min hit tog det mest lungt när jag kom hem satt ute på altanen emma kom idag det var kul vi gjorde pommes fläskfilie jätte gott var det sen kom anna mysigt satt pratade drack cider öl sen senare cyklade vi ner på stan vi var på Annabelle sen casaablanca Casablanca var roligast många man kände vi var hemma halv 4på morgonen lördagen sova jag mest hela dagen

Av rosmarie johansson - 13 april 2014 14:31

sov ganska länge   idag var ganska  trött  var med kompisar  o kollade på film   skräckfilm  så spelade vi spel  var  mysigt .. idag  har jag mest tagit det  lungt  varit  lite små trött  städat o   tvättat  ikväll    blir  det  lite film kväll  med kompisar  det ska bli mysigt  tycker jag 

Av rosmarie johansson - 12 april 2014 14:30

sov till  9   pappa  ringde  o väckte  mig    var  i halmstad på  eurostop  o  citygross  åt  med   mamma  o pappa  åt lax o potatis   romsås jätte gott  var det  ,    sen var  pappa  jag  o pantade  flaskor med  sen  när jag kom  hem tog jag det mest lungt   sov typ hela  eftermiddagen  kvällen  var  jag  med  några  kompisar  spelade spel mysigt  så kollade vi skräckfilm  med  somnade  nog inte  föräns    klockan var  3    

Av rosmarie johansson - 11 april 2014 14:30

vaknade  jag  ganska  tidigt  ,,,  taxin  kom  vid  halv   8  dom blev glada barnen när jag  kom   ....på  eftermiddagen  tog det mest  lungt  ..sen kom  sara    vi  lagade  mat  hemma gjorda köttbullar  ,,,,pasta  var gott   senare på kvällen   så spelade  vi spel jag mik o annna  mysigt  vi kollade på  tv  när jag kom    hem  föresten  så  hade  dom plockat bort ett skåp  ska ju få  diskmaskin   o  nytt  golv  i  köket  ska bli mysigt 

Av rosmarie johansson - 8 april 2014 14:45

yvonne  kom  klockan   9  kollade på våra bästa år  ,,,,sen kom  krister   skulle  skriva  på    ett   pappper   ska ju få  diskmaskin ska bli så  skönt  att få det  vi  började    städade  gaderober  sen lagade  vi middag   det  blev  fläskfiliegryta   o potatis jätte gott   var det   sen kom  pernilla  min  kontaktperson   jätte mysigt   var det  vi åkte   till  maxi   sen var vi  på stranden  en  runda  mysigt  var det  ganska  skönt var det   sen  när  vi  gick tillbaka till bilen så  började   ju ösregna   vi var  på mc donalds  med   mysigt klockan  gick så  himla  fort   bara ,,,,,

Ovido - Quiz & Flashcards