Alla inlägg under april 2012

Av rosmarie johansson - 30 april 2012 21:00

skulle jobbat   men jag  kände mig  inte  riktigt  kry   ville  bara   vara  hemma . var  nere  lite   snabbt på  torghallen,  bara   gjorde inte så  mycket  vara  bara  hemma tog det  lungt   skulle varit  hos ulrika  men  hon  var  sjuk  ,  det  var  ju brasa   nere  vid  lagan  men  jag  var  bara   hemma som jag frös  gjorde inget speciellt

Av rosmarie johansson - 29 april 2012 21:00

var  jag  bara  hemma  tog  det  lungt  gjorde inget speciellt  spelade bingo  men jag vann ingeting  kände  mig  lite så   tycker att  en del  kompisar  dom   e  taskiga  mot  mig  mig  känns   som  man inte får  vara  med  ville   ju vara   med  o  grillat  men dom frågade inte  ens  kommer  inte på nåt  mer att  skriva

Av rosmarie johansson - 28 april 2012 13:30

vaknade   ganska tidigt blir  iriterad på  kattenn  när hon vill ut o  i  hela  tiden   det e  jobbigt , ska  inte ha fler djur  efter  henne , det kostar  bara  massa  pengar  tycker att  det e jobbigt att  känna  sig  ensam ibland känns  det som man inte har  någon alls det e  jobbigt ,  inte   ha nån  att  ringa  heller det e  jobbigt  med  mamma  o  pappa  också ibland  varför  ska det vara så  förstår jag  inte  längtar jätte  mycket  tills det ska  bli onsdag  då  ska jenny  komma o jobba hos mig äntligen vi kan  ialla fall  prata  om allting  e så glad att  jag har  henne hon betyder allt  för mig e så  glad att   jag har  henne svårt ibland att  komma  på  o skriva   inget planerat  för  dagen heller

Av rosmarie johansson - 27 april 2012 18:17

åkte  taxi   behövde  jag inte  gå  upp så  tidigt  taxin kom halv  7  skulle  köpa  pallagonier  som jag    ska  plantera idag   har det vartit  mer   folk på jobbet det e  ju  lön idag ju idag gjorde  jag  frukosten på jobbet det e kul  att göra  idag  kom  valle  till jobbet   var  jätte  kul  blev så  glad  han har  ju slutat   ju han  han  har  ju  gått i pension  ,han åt frukost  med  oss på jobbet , städat  lite  när jag kom  hem  sen kom pia   vi  gjorde  pastasås  med  baccon i o pasta som jag skulle  äta  vi  var  hos   monika  en  runda för  hon fyllde år  idag  inte  planerat  så  mycket för  kvällen varför ska  kvällarna  kännas  så  ensamt   det e  jobbigt  tycker  jag . längtar tills  jenny ska  börja  o jobba   igen   saknar  henne   så ..........tomt  utan   henne

Av rosmarie johansson - 26 april 2012 18:00

cyklade  jag till jobbet  det var  ganska  skönt  fick sluta  runt  inte så mycket  folk då  heller träffade jag  jenny   o mathias  o amanda det var  kul  amadeus  var på   dagis .  var  inom  en sväng  senare på  kvällen o lämna  en sak  var bara  hemma  det  varit  lite  lurigt väder . blev  genom  våt  när jag  cyklade hem , träffade  carolina på stan det var  kul  var  längesen jag träffade henne var roligt .känner mig  lite ensam......

Av rosmarie johansson - 25 april 2012 18:00

var jag på jobbet   men  det  var  inte så mycket folk  alls . kvällen var jag   bara   hemma   tog det  lungt  hände inte så  mycket  inte så mycket  att  skriva tycker att det  kännts  så tomt  utan  jenny

Av rosmarie johansson - 24 april 2012 18:15

saknar  jenny  så  längtar  tills  vi ska  ses  igen  tycker att det  kännts så  tomt  utan dig  när du inte varit här´känns som det var  längesen  nu , tycker  om dig  att  du e så jätte   snäll saknar dig alltid så  jätte  mycket du betyder allt  för mig e så  glad att  jag har dig  det e  bara  du som  vet va  jag  känner o  tänker  va som e  jobbigt tycker om alla i din  familj så jätte  mycket tycker att  det e  så kul  med  barnen  med  det e så  mysigt när dom  e med  det e så kul. du  e den snällaste  personen  som  finns  kram  till jenny 





              saaaaknaaar dig  jenny så      kram  rosmarie

Av rosmarie johansson - 24 april 2012 18:08

idag   har sara  varit  här  attans va  klockan gick   fort  idag  , planterade om  mina  blommor  lite granna  ,har  ju plantera  lite   grönsaker  med  ju  vilken fart det   blev på  gurkan  har börjat att komma knoppar på den  nu . så  bakade vi  bullar  , lagade kasslergratäng bombay  den e  jätte  god   sen  har  jag suttit   o  soterat kort  på  mitt album   lagt  dom iolika  album    jobbigt  med  mamma  o pappa  kan inte  med  dom alls  det e  så jobbigt  med   dom  kan inte  med  dom alltid . varför  ska  det vara så    ikväll  har  jag  varit o kollat  synen   annmarie   var  med  mig , tittade lite på olika glasögon   synen var  inte sämre  men  jag   behövde  starkare  glasögon  valde  svarta   med  lite  grönt eller om det var  gult  i  dom .ska bli kul  med  nya  glasögon  längtar tills jag ska  få dom

Ovido - Quiz & Flashcards