Direktlänk till inlägg 14 augusti 2015

fredag

Av rosmarie johansson - 14 augusti 2015 17:15

sovit hos anna   o thomas    var ute  en svän med   troja..  satt  o myste  med  noah   ..vi  åkte  till  veinge badet  jag  noah  o anna  mysigt   jag o noah badade  jätte kul  så bestlllde vi  pizza jätte gott  var det  ,  sen åkte vi hem till anna  igen   så var hennes  förlädrar där  o packade   sen  åkte vi till  huset  som de ska flytta  till ,   sen  kom det ett par  som skulle  köpa   tröja  känns  tomt utan   henne  nu  senare på  kvällen kollade vi på  film  mysigt    satt o pratade ,,,  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rosmarie johansson - 27 mars 2018 22:35

hänt ganska mycket på sistone inte skrivit på länge . trivs så himla Bea på mitt jobb alla e så himla snälla barnen så mysiga o Goa . har jag ju flyttat oxå men det var jätte jobbigt att göra det va ett stort steg bodde i min lägenhet bodde ...

Av rosmarie johansson - 16 september 2017 23:13

ibland e det jobbigt o vakna så tidigt svårt o sova på nätterna bäddat rent sängen tvättat lite följde med mamma pappa till maxi o han lade lite granna var längesen man var på maxi var nere i stan en runda oxå köpte lite saker o göra kort de...

Av rosmarie johansson - 16 april 2017 21:28

påskafton Pia var hos mig en runda det var mysigt Ida o hennes systra kom o hämta mig vid halv 7 åt på pinchos mycket folk var det det var så himla kul o träffa idas systra de va så himla snälla gillade de så jätte mycket tycker om Ida oxå så hi...

Av rosmarie johansson - 16 april 2017 21:24

vakna alltid så tidigt skulle vilja sova längre men det går inte . kännt mig lite lessen det e jobbigt att känna det så. varit hemma hos mamma o pappa det var jobbigt hon blev så arg idag när jag ville komma varit en tråkig påsk vi satt ute på ...

Av rosmarie johansson - 13 augusti 2016 17:13

Vilket tråkigt väder bara regnar hela tiden sov till 9, 00. Pratat med mamma följde med de ut till maxi o handlade varit lite seg dag idag. Ikväll kommer Henrik. Ska bl kul. Ska bjuda på flygande Jakob var längesen man åt det o så ska jag bjuda på...

Ovido - Quiz & Flashcards