Alla inlägg under december 2013

Av rosmarie johansson - 29 december 2013 14:59

vakna  runt  10   va o  sa  grattis  till anna hon  fyller ju år idag ,,,,,,annars  händer inget speciellt  idag

Av rosmarie johansson - 28 december 2013 15:00

vaknade ganska tidigt  cyklade  ner till stan  o handlade   lite granna  städade  o tvättat sen var jag med  anna o noah passade honom en runda  kvällen  var jag på  kalas   hos  annna  var jätte mysigt    åt  tacco gratäng jätte  gott   var det ..kul  att  träffa  hennes  syskon  mamma o pappa  dom  e  så himla  snälla  ,,var mysigt la  oss  inte  förren klockan var  3  johanna  o mik  var okså med  ,,,,

Av rosmarie johansson - 27 december 2013 15:00

var på stan   handlade lite   annars  gjorde jag inget speciellt var hemma    bara  kvällen var jag med  anna  o noah  ett tag  hände  inget speciellt var  bara   hemma boende  stödet skulle kommit  men  domkom ju aldrig skulle varit  eva    men  så  var det  yvonne   som jobbade istället tyckte    det blev ganska  sent  så jag ville inte  ha  någon hjälp

Av rosmarie johansson - 23 december 2013 15:00

var jag på stan  o tog ut pengar   köpte några julklappar  som jag hade kvar  ,,,,,,tog det  mest lungt   när jag kom hem  mamma  o pappa  kom  o hämtade mig   vi  var hos robine o magnus  åt julmat det var ganska  trevligt ,,,sen  spelade jag bingo  med  anna  o mik  det var  mysigt    fast  vi vann  ju nget på bingot   vi hade  jätte trevligt   anna  färgade mitt   hår  det blev ljust  blev  jätte fint var  lite  nervöst  har aldrig gjort det  innan  kliade  lite granna   vi  var uppe ganska  länge     ......men kvällen gick  så himla  fort bara

Av rosmarie johansson - 10 december 2013 15:15

sov tll 8   sen vid  9 tiden kom  yvonne  vi  tittade på  våra bästa år  . satt o  pratade lite grannna  ..  sen lagade vi ma  hemma gjord pizza  jäte gott var det ,,gjorde vecko matsedel  .  klocka gick ganka  så fort,,,,sn  kom  gunilla o köpte julkort  av  mig ... sn var jag med   anna  på maxi   hon skulle fixa lite saker sen var vi hemma hos  henne  o kollade på  tv  lite  så var vi  ute o  gick  det  var  ganska skönt  kändes skönt  sen var i  hemmahos  mig  o hämtade filmer så kollade   vi på  wallander . kvällen  gick så fort

Av rosmarie johansson - 9 december 2013 19:15

var  uppe  ganska   tidigt   cyklade ner  till stan  o tog ut pengar  var inom  cecilias o köpte  med mig fralla hem   som jag  åt  ringde   o väckte  anna  vid  9 tiden ,,mamma kom  en runda med  sen vid  10 tiden åkte  vi till ullared  , var svårt att hitta parkeringsplats  .fick handlat   en massa   saker  julklappar med tyckte att det var så  skoj att gå med  anna  kul o schoppa kläder  ,tröjor hittade jag inte så mycket ,,,var mycket  fol inne i affären  men inga  köer  ut o inga  köer  in heller    var mycket folk inne iaffären inte så man  blev  på  körd av  vagnar åt middag med  kina  mat  vi var hemma  vid 5nån   gång träffade angela med visste inte  att hon skulle dit var en riktigt  mysig dag  sen varjag hemma  hos annamed  på kvällen  med dagen gick så fort   bara

Av rosmarie johansson - 8 december 2013 19:15

passade scobby doo han sov hemma hos mig  det var mysigt var mest   bara hemma tog de mest lungt  bara hela dagen  .sen var ag med anna mysigt  kollade på tv lite granna  vi  var ute o gick på  promenad det var väldigt  skönt  det kändes  i foten   har ju inte kunnat gå på länge men skönt att det  äntligen börja o släppa ...vi kollade på  wallander filmer  o beställde pizza mysigt ..var uppe ganska länge  bestämde  att vi skulle  åka  till  ullared på måndaagen

Ovido - Quiz & Flashcards