Alla inlägg under september 2012

Av rosmarie johansson - 30 september 2012 20:30

Vaknade vid 8 tiden cyklade till stan var inom Jenny. O hämtade mon laddare till mobilen hade glömt den laddade mitt buss kort städat lite granna kollat. På tv en del. Yvonne varit här idag gjorde fisk idag var gott hade pressad potatis till det så gjorde vi korvgryta som jag frös ner var en runda på mejram dom köpte jul kort av mig kollat på dallas ikväll o spelat bingo ikväll men vann ingeting haft lite ont o huvet idag skönt att det inte har regnat idag.

Av rosmarie johansson - 30 september 2012 20:30

Vaknade vid 8 tiden cyklade till stan var inom Jenny. O hämtade mon laddare till mobilen hade glömt den laddade mitt buss kort städat lite granna kollat. På tv en del. Yvonne varit här idag gjorde fisk idag var gott hade pressad potatis till det så gjorde vi korvgryta som jag frös ner var en runda på mejram dom köpte jul kort av mig kollat på dallas ikväll o spelat bingo ikväll men vann ingeting haft lite ont o huvet idag skönt att det inte har regnat idag.

Av rosmarie johansson - 29 september 2012 18:51

Idag var man ganska seg när man gick upp på morgonen. Blev ju sent igår la mig. Vid 1nån gång städat. O tvättat lite på förmiddagen. Varit nere i stan med Fixat present till amades för han fyller ju år idag det var trevligt att vara på kalas tråkigt väder det har varit idag Ikväll har jag inte planerat nånting pysslat med mina kort.

Av rosmarie johansson - 29 september 2012 00:57

Åkte taxi till jobbet varit mer folk idag på jobbet Jenny o mathiA var o handlade Amanda hjälpte mig mysigt var det handlade på middagsrasten åkte taxi hem duschade sen cyklade jag bort till Jenny o barnen fikade lite hade det tagit med barnen beställde mat jätte gott var det kollade på fongarna på fortet trevlig kväll med Annelie Jenny o mathiAs.

Av rosmarie johansson - 29 september 2012 00:57

Åkte taxi till jobbet varit mer folk idag på jobbet Jenny o mathiA var o handlade Amanda hjälpte mig mysigt var det handlade på middagsrasten åkte taxi hem duschade sen cyklade jag bort till Jenny o barnen fikade lite hade det tagit med barnen beställde mat jätte gott var det kollade på fongarna på fortet trevlig kväll med Annelie Jenny o mathiAs.

Av rosmarie johansson - 27 september 2012 20:24

Åkte taxi till jobbet idag inte mycket folk alls idag fick sluta kvart i ett ringde o skulle ändra taxin men fanns ingen men så träffade jag Annmarie o Lars fick åka med dom hem. Avbilade taxin. Fick mina kläder som jag hade beställt. Dom passade var nere hos Annmarie hämtade telefonen glömde den i bilen. Fixade lite saker varit hos Göran o Jenny. Mysigt var det. Cissi var där också hon hade gjort äppel paj jätte god var den. Varit en mysigdag åt kvällsmat med dom också. Kasslergryta gryta o band spagetti jätte gott var det kännt mig ganska trött nu ikväll haft ont i sidan av ryggen tråkigt att det alltid ska regna

Av rosmarie johansson - 27 september 2012 06:46

Åkte taxi till jobbet idag kom lagom med varor fick sluta tidigt igår knappt något folk alls fick åka med Håkan åkteed Jenny o Olof. Cyklade ner till stan blev riktigt våt tog ut pengar var ju o klippte mig det var skönt Blev lika våt när jag cyklade hem. Så var jag inne på kuligt med senkom barnen med mysigt dom tittade på tv. Jag o Jenny lagade mat lassange åt vi hade riktigt mys kväll Jenny tog hem mim telefon hon ringde till mig sen funkade telefonen blev så himla glad varit utan den så länge cyklade bort o hämtade den vi satt o pratade en liten stund

Av rosmarie johansson - 23 september 2012 15:52

Söndag pysslat hemma lite börjat att göra Mona julkort nu det e så kul städat lite i sovrummet o tvättat lite hoppas man vinner på bingot ikväll idag har jag inte haft så ont o min fot. Heller det e skönt Johanna varit här idag. Åt kött korv o potatis jätte gott var det

Ovido - Quiz & Flashcards