Alla inlägg under juni 2012

Av rosmarie johansson - 30 juni 2012 18:30

sov  till  nästan halv  9  strax efter  10 så kom  jenny  o barnen  till mig  börjadeinnan   dom kom  o fylla  på  vatten  i poolen dom ville  bada  tyckte   dom  ju var så  kul  dom badade  nog  hela förmiddagen   o en del på efter midagen  sen var jag o gick  med amanda  en runda   hon var  trött  hon somnade  i vagnen   vi hade  så kul   lagade  mat då åt vi taccos jätte gott var det  tittade på film me  amadeus, anna ringde  o fråga  om  vi ville ha hudarna  va mysigt  vi var ju ute på  en promenad med dom  också  vi var ute  hela dagen  man  var ganska  så trött på kvällen  hade  ju båda hundarna här ju dom skulle  ju sova  här vi hade fullt upp hela dagen

Av rosmarie johansson - 29 juni 2012 18:15

cyklade jag till jobbet var skönt väder slapp regnet. vi var    tidiga  ganska fort  med  frukten o grönsakerna. sen hjälpte jag  malin  med  knäckebrödet  hela förmiddagen . handlad ew på lunchen , va å mc donads  men jag var inte så hungrig då. som  det börja  o  regna  sen inte  kul alls . ringde till pappa  frågade om jag han kunde  komma  o hämta   mig , tog  cyklen i bagaget  var hemma strax innan   2   var hemma ett  tag sen så  cyklade jag  ner  till stan  skulle klipp håret va  skönt  men  tycker att  dom  blivit ganska  dyra  sen var  med göran o jenny   vi  bokade  bord på  annabelle   mysigt att sitta ute  på ute  gården . mycket folk var det   ....sen på kvällen  följde  jag  med  jenny   hem  efter jobbet   hon frågade  om jag  ville följa  med barnen blev  jätte glada när jag kom  jenny  sa att dom hade  frågat eftermig  hela dagen  . vi satt  o  myste lite på kvällen innan  dom skulle lägga sig .  fy va  det började  åska på kvällen  o regna. 

Av rosmarie johansson - 28 juni 2012 18:15

var jag  o jobbade  en del folk var det , kommer inte ihåg   omjag gjorde nåt speciellt

ons

Av rosmarie johansson - 27 juni 2012 18:00

var  jag på jobbet  var en del o göra  hände inte så mycket , sen på efter middagen  klippte jag grässmattan , lev lite  besviken  tappade   min  i phone så glaset sprak  var  inget kul    försökt  o ringa    till annmarie men jag fick  tag på henne   till slut  . hon ringde  ut   o pratade med  kim .    jag fick cyckla  ut dit snabbt  blev lite streesigt . men jag hann . ju . men jag fick  ju låna  telefon , på  kvällen var vi på dialog cafe . med  var  ju meningen jenny skulle varit  med  men det blev inte så , jag pratade med henne på kvällen  istället .

Av rosmarie johansson - 26 juni 2012 14:50

var jag  o tog psrrutan  nu på morgon pysslade lite  granna senkom  yvonne  vi  gjorde vecko matsedel  satt  o  pratade lite , lagade massor  med  mat , baccon  med pasta sås kotlet  köttfärspaj  köttbullar o biffar an  göra massa  spelade memory  till mat åt vi köttfärspaj o sallad jätte gott var det var  nere i stan en runda med ikväll ska  jag inte g öra nåt speciellt bara  vara  hemma idag  är det bättre väder ialla  fall .

Av rosmarie johansson - 25 juni 2012 14:30

åkte  taxi  till jobbet  regnade så mycket idag  var det lungnare på jobbet  skönt jobbade till klockan 1 sen gjorde jag inte så mycket  tog det  lungt bara sen  framot kvällen kom jenny  o barnen  vi beställde  pizza som barnen åt  jago jenny  beställde  kycklingtallrik o falafelsvårt att  stava till det  klockan gick så imla fortbara dom var  lite  busiga idag satt  o tittade på  film  myste  o pratade lite granna vi  tog det  mest bara  lungt  efter som  det  höll på att regna hela tiden så vi kunde  inte  vara  ute

Av rosmarie johansson - 24 juni 2012 14:30

var  jag  bara  hemma  tog det lungt  kände mig  bara  så  trött låg mest bara på soffan hela dagen tittade på film kännt  mig  lite så där  me inte så mycket att skriva om idag

Av rosmarie johansson - 23 juni 2012 09:42

kände  mig ganska  så trött  nu morgon vaknade  tidigt, kanske jag  åke  hem  en runda till  mamma  o  pappa  o äter  middag får  se  blir ganska  så  lungt  idag  ikväll  kommer   ulrika  till mig  vi ska  äta  pizza  ikväll ska  bli mysigt

Ovido - Quiz & Flashcards