Alla inlägg den 6 juni 2012

Av rosmarie johansson - 6 juni 2012 21:41

saknar dig  alltid så jätte  mycket du betyder allt för  mig  e så glad att jag har dig  du e  den snällaste personen  som finns e så  glad att  jag har dig  vi har alltid så kul tillsammans  ttrivs  så jätte bra med dig tiden går  alltid så fort . jag tycker om er alla  ni e  så snälla  kommer  aldrig o lämna dig  tycker att det e  så  mysigt  med  barnen  med  det e kul  med dom du kommer alltid  o finnas hos mig   ni betyder så  mycket   för mig        tycker om dig så jätte mycket jenny   kram rosmarie

Av rosmarie johansson - 6 juni 2012 21:30

sov till  klockan var 8 det var  ovanligt  för o vara  mig  . var trött , brukar vakna  tidigt  men det gjorde jag  men försökte  o ligga kvar,   fixat  hemma lite  . klippt  grässmattan  idag har det varit ganska  så fint väder ,tittat lite på tv vilat lite  sen kom barnen    fikade lite dom  var  lite rast lösa  ett  tag , vi gick till  lekplatsen  det var mysigt . sen gic  vi hem  igen , dom  var ute vi gjorde lite mat det blev kassler o ris jätte gott var det  jenny  gjorde  lera  till barnen  tyckte  dom  var jätte  kul  så kom anna  en runda  vi fick låna  hundarna .va  o  hämtade  dom  var kul som dom sprang  med hundarna  amadeus  hämtade pnnar som dom kastade som   elvis sprang o hämtade sen så satt vi  ute o  myste på grässmattan . sen tog vi det lungt  tittade  lite på   tv  myste  lite granna ... sen var dom trötta det e  så mysigt  med  barnen det e  så kul  dom gillar att  vara  hos mig ...........snart e det lördag  ska bli kul  med en riktigt gril fest  ska bli mysigt  längtar så  imorgon ska  man  jobba känns som lördag  idag  eller nåting sånt  där

Ovido - Quiz & Flashcards