Alla inlägg under november 2014

Av rosmarie johansson - 18 november 2014 21:45

Vaknade ganska tidigt städa lite granna på morgonen o tog det lungt . Klockan 1 var jag o hämtad noah på dagis mysigt. Sen kom anna sen var monika o mia fikade med oss mysigt. Vi slappade lite i soffan var ju min födelsedag sen gjode jag flygande jakob som jag bjöd på. Mamma pappa thomas anna noah mio ida jätte mysigt var det fick lampa. Pyssel. Låda med gummiband. Man kan göra massa saker av alla tyckte om maten som jag hade gjort. Sen var det tårta med som jag hade gjort .sen fick jag istappar med o blommor med dagen gick så himla fort

Av rosmarie johansson - 18 november 2014 21:21

Vaknade ganska tidigt vid 7 tiden försökte ligga kvar men det gick inte sen kom mia satt o pratade gjorde handle lista sen förberedde vi mat sen kom leif satt vi o pratade. Sen åt vi middag kände mig ganska trött sen kom amanda. Fick present hur många kra finns det i världen o saker man kan pyssla med. Sen var vi på maxi o handlade så lagade vi mat med gjorde pajer till festen varit en bra dag

Ovido - Quiz & Flashcards