Alla inlägg under december 2015

Av rosmarie johansson - 7 december 2015 03:41

Sov till halv 9 kollade lite på filmer var på skotten o handlade lite granna hade motvind. Städade hos katten roffe gillar o va med när man städar busigt tycker jag Anna var hos mig mysigt. Vi kollade film o åt mat tillsammans. Gjorde flygande jakob. Jätte gott var det . Thomas kom med sen hade varit på möte. Efter ett litet tag när de hade åkt kom Karin o Kristina. Med Doris. O sa att hon ville in men hon vill ju vara ute sen undrade de varför inte Anna svarade när de ringer så sa jag det vet inte jag va de gör sen gick de ingen känns. Konstigt att det kommer Karin o Kristina. Att det strunta i o vara med mig känns som. De vill vs med Anna Thomas o inte va med mig de vill kontrollera saker de gillar jag inte TT de gör ????

Ovido - Quiz & Flashcards