Alla inlägg under juni 2015

Av rosmarie johansson - 21 juni 2015 23:51

Haft en super trevlig resa med anna i Turkiet var väldigt varmt i skönt ca35 grader varmt badade i havet varenda dag det var toppen maten på hotellet var mindre bra vi var ute två dagar o åt mysigt var det var uppe länge med kul att träffa nya vänner med dom var vi med varjedag med resan var toppen med världens bästa anna hon e toppen tycker om dig du betyder allt för mig du e min bästa vän har alltid så kul tillsammans det e du o jag tycker du e riktigt toppen kan prata om allt helgen har det varit hjörnered mysigt midsommarafton grillade vi var gott med kött nypotatis sallad till lördagen åt vi pizza ute mysigt kvällen regnade det åskkade haglade det var mysigt  satt under tält 

Av rosmarie johansson - 13 juni 2015 00:15

sov  ganska  länge det var skönt  ,vid  halv 10  tiden gick vi åt frukost  .sen gick  vi upp  o tog  på oss badkläderna  jag o anna  så  gick vi  ner till stranden  o badade   solade  vi var där  hela dagen  sen var det  lunch vid ett  tiden  fanns mycket o välja på  sen  var vi  uppe  på  rummet o vilade oss lite   med  kvällen var det  mat   så  satt vi  i baren  med  mysigt var det   gick en runda på gatan brände mig  väldigt  mycket första dagen  då vi köpte  sarong  som jag kunde  ha på  mig  toppen kväll  hade vi anno jag   provade vinet men det var inte  så jätte gott   vi  spelade  yatsy  med   lärde  känna  några stycken  när vi var  i  turkiet  med som vi umgicks med . tatjana  o  benjamin  sandra  o dragan hette dom var kul o vara  med  dom 

Av rosmarie johansson - 12 juni 2015 00:15

pappa kom  o hämtade mig på morgonen så åkte vi o hämtade  anna  sen var det dags  att  bege sig  åkte  till flyggplatsen  vi skulle  åka  från  ängrlholm  kände mig  inte  alls  nervös  mycket  folk var det  vi fick stå o  vänta  jätte  länge på flyggplatsen   vi tog ju en sista minuten resa  det tog ju extra tid  dem låg inte inlagda i deras system . vi spelade yatsy på planet ,mysigt  vi köpte varsin macka  jag o anna  dom var lite sådär tyckte jag tog  2 timmar att åka bussen till  hotellet  vi var framme på eftermiddagen .  jätte varmt  var det  ,   vi hade fint hotellrum   med  vi  vilade lite  när vi kom  dit  kvällen åt vi  mat  tog det mest lungt o slappade satt nere vid baren  mysigt 

Ovido - Quiz & Flashcards