Alla inlägg under september 2014

Av rosmarie johansson - 30 september 2014 19:17

Vaknade vid 8 tiden sen kom yvonne o victoria kollade lite på tv satt o pratade gjorde vi mat lista sen kom leif satt o pratade en del sen åt vi mat mysigt. Ibland känns det lite ensamt på kvällarnA

Av rosmarie johansson - 28 september 2014 22:11

Vaknade vid 8 tiden trött var man segt att gå upp segt att äta macka var det sen kom amanda vid halv 10 o hämtade mig samlades vid kvart 10 . Bussen skulle gå kl 10 kom iväg lite sent gjorde vi tog lång tid att åka kändes det som vi stannade på vägen. Satt längst bak. Var mycket folk på liseberg. Åkte mycket gjorde vi var kul gick med nadja linda nellie mysigt var det. Åkte helix. Kul var det åkte mycket gjorde vi. Åkte det mesta. Vi hade tur med vädret toppen dag har det varit gillar amanda så jätte mycket hon körde för oss hem med. Somnade på vägen hem vi åt mat. Innan vi åkte hem åt kebab det var gott .

Av rosmarie johansson - 15 september 2014 20:21

Tog det lungt på morgonen. Vid 11 tiden kom amanda o hämtade mig vi åkte in till halmstad tiden gick så himla fort. Fint väder med. Gick inne på åhlens lite blandade affärer sen satt vi ute o åt. Var på ett gatukök amanda åt kebabrulle. O jag åt. Kebab i pita bröd. Så tog jAg lite pommes till vi beställde taxi hem kvällen var jag på vatten gympa. Varit en bra dag.

Av rosmarie johansson - 9 september 2014 19:42

Idag kom sara till mig vid 9 tiden vi kollade på våra bästa år. Se. Lagade vi mat som vi frös net till middag blev det fisk o pressAd potatis sallad. Gjorde mat. Lista tog det lungt vilade lite vilade en runda sen kom amanda. Satt o pratade lite åkte till torghAllen. Handlade lite sen lagade vi mat tillsammans super gott med taccos gick så himla fort hon blev jätte glad för presenten. Nu e anna noah här mysigt blir det idol paradise hotell bigbrother varit en bradag

Av rosmarie johansson - 4 september 2014 20:59

Sovit väldigt bra får jag säga. Igår var jag med anna noah på kvällen linda. Var också med mysigt idag har jag varit på ler o tryck kul att vara där . Idag har jag rullat remsor till braständare. Sen har vi gjort rabarber i batong. E kul. Tog det mest lungt när jac kom hem städat lite vilat. Gjorde kokkorv opressad potatis jätte gott var det e med anna o noah ikväll mysigt. Mörkt snabbt nuom kvällarnA .

Av rosmarie johansson - 3 september 2014 02:53

Vaknade runt 8 tiden .sen vid9tiden kom yvonne kollade på våra bästa år mysigt. Sen gjorde vi mat lista. Sen lagade vi mat hemma gjord potatismos o ugnstektsfalukorv o go sallad till britt o anna var här o åt middag med oss mysigt var längesen britt var här .kollade mest på tv. Börjat med lite julkort mest sovit hels dagen kvällen beställde vii. Mat från örelid jag åt pizza anna tog. Kebbab talkrik mike var också här vi kollade på idol o paradise hotell o bigbrother kanske man ska sova nu jobbet kallar ju snart börja ju halv 9

Ovido - Quiz & Flashcards