Alla inlägg under augusti 2015

Av rosmarie johansson - 15 augusti 2015 17:28

jag  o mio packade  neer hela hans  rum   sen städade  vi hela  köket också  mio  o jag gick till  huset med  troja   det var jobbet  långt att gå var det  med     var man  ganska trött  packade upp på kvällen   annas  föräldrar  var också med  o hjälpte  till  tiden gick så  fort ..kväälen kollade vi  film  mysigt   

Av rosmarie johansson - 14 augusti 2015 17:15

sovit hos anna   o thomas    var ute  en svän med   troja..  satt  o myste  med  noah   ..vi  åkte  till  veinge badet  jag  noah  o anna  mysigt   jag o noah badade  jätte kul  så bestlllde vi  pizza jätte gott  var det  ,  sen åkte vi hem till anna  igen   så var hennes  förlädrar där  o packade   sen  åkte vi till  huset  som de ska flytta  till ,   sen  kom det ett par  som skulle  köpa   tröja  känns  tomt utan   henne  nu  senare på  kvällen kollade vi på  film  mysigt    satt o pratade ,,,  

Av rosmarie johansson - 13 augusti 2015 17:15

sov  hos  anna  thomas  vi var på stan   en  runda  sen  var vi  hemma hos mig  mysigt   tvättade lite   duschade lite  sen kom  mia en runda  kul o träffa henne sen började vi o lagade mat   ris  o stroganoff  jätte gott  var  det    anna  thomas   mio   jag  sen följde  jag med  dom    igen   vi packade  upp på  noahs  rum     sen på kvällen kollade vi film    tiden gick så himla fort    

Av rosmarie johansson - 7 augusti 2015 01:17

ibland e det jätte jobbigt att känna sig ensam ibland känns det så tomt att man inte har någon. Mycket vänner har man saknar vissa som inte kommer det e jätte jobbigt De. Som betyder mest av allt e Anna Thomas gillar er så jätte mycket ni betyder så mycket för mig

Ovido - Quiz & Flashcards