Alla inlägg under juli 2015

Av rosmarie johansson - 20 juli 2015 23:31

vaknade innan klockan   ringde  var jätte  kul  att   vara   på  ler  o  tryck  idag    rullade   litee braständare  o sydde l ite  granna o  vävde   med   sen  tog jag det  lungt  när  jag kom   hem haft lite  ont  i huvet    idag , ikväll var  vi på lingården    det  var  trevligt       gick  med   ingalill  o veronika   o  veronika  dit    de  spelade  jätte    bra  satt  lite   med mejram   sen  satt  jag  med  salvia  det  var kul   tyckte  jag  

Av rosmarie johansson - 19 juli 2015 23:00

passade  troja      vi  låg  mest  på soffan  o  tog det  ganska  lungt    o  bara  slappade   kvällen var anna  o thomas   här   mysigt  bjöd  de på kvällsmat     flygande jakob   o  paj   blåbärspaj     så kollade  vi på   film  jätte  mysigt var det   var   en toppen  kvll var det    

Av rosmarie johansson - 17 juli 2015 23:00

tog  jag  bara   det  lungt  på förmiddagen      anna  o thomas kom  o hämtade  mig    följde  med  de  ut  till hjörnered  jätte  mysigt många  hus vagnar  var det   satt  ute  o solade     lite  på  kvällen  grillade   vi     mysigt   kvälllen gick jätte  fort  men  mysigt var det  .åkte  taxi hem...............

Av rosmarie johansson - 11 juli 2015 23:15

sandra   kom  o hämtade    mig    klockan   11     sen   åkte vi  ner  till  stan.  vi  gick   o köpte  mat    eller jag  gjorde   det     var ganska  hungrig   ,    när vi  kom  ner      träffade   ganska  många  som man  kände men  det var lite  sådär  o  gå  med   min  ledsagare    köpte marknadskarameller   gårds chips    sen handlade   jag lite  inför  kvällen      ulrika skulle     ju komma    då  åt  vi  tacoos     o  kollade på skilda världar   lotta som  var  med  henne     spelade på  min  keyboard  vi spelade  tillsammans     kvällen  gick  så himla  fort bara  .........

Av rosmarie johansson - 10 juli 2015 23:15

var  med pappa o handlade  på  för middagen   ..  städade  lite granna  sen  vid kvart   över  5  cyklade jag ner   till stan  träffade   jag  henrik   o rebecka   hade bestämt   kl  6   utanför annabelle  satt ute på  bakgården  jätte  mysigt   var det   jag  bjöd  henrik på  maten  det  var gott    att  äta  pizza    sen   gick  vi  hem till mig   kollade   på tv   åt jordgubbar  o  vispgrädde   jätte   gott var det      toppen  kvällen     var det    med  henrik   trivs  så himla  bra  med     honom    vi gillar att  göra  samma   saker  det  e  kul 

Av rosmarie johansson - 3 juli 2015 23:00

vaknaade ganska   tidigt    pappa   o jag var  o hämtade mina    nya  höraapparater   fick  ljusblåa     denna   gången  som jag valt  var  nere  i stan  o handlade   lite vilade  lite  på  eftermiddagen   sen kom sara  vi   förberede  lite   sen  vid  halv  7  kom  mariee louise   malin   isolde mia    linda     blev  jätte  paff  att  linde  kom    viste  jag inte   att  hon skulle  med  ...   vi  grillade    o åt pommes        hade  jätte  mysigt     vi åkte   2bilar  upp    jätte   varmt  var det  den  dagen      men  det var  jätte  kul     många  band som spelade    lars kristers    elisas   scotts   sannex     perikles  blackjack  många   band  var det     var  ju  mest  med  linda var  jätte  kul ..vi  var  hemma  runt    2  tiden tog massa  med  kort 


Ovido - Quiz & Flashcards