Alla inlägg under juli 2012

Av rosmarie johansson - 31 juli 2012 22:00

vaknade jag  ganska  tidigt  cyklade till  stan  tidigt  på morgonen ,  tog ut  pengar på  morgonen , med  så kallt det var ute  . känns  redan som höst tycker  jag . sen plockade jag i ordning  lite  granna  o  duschade   sen  skulle  jag  träffa sara    vid  busshålssplatsen ,vi skulle åka  till halmstad o fixa  passet  tråkigt  att åka  buss  det tar så  långt  tid  bara gick  fort att  göra  passet sen gick vi tillmcdonalds  vi  var ganska  hungriga   sen  gick vi o tittade lite  i  affärer  med  mysigt ,  sen åkte  vi hem vid  12 tiden ,  sen  cykklade jag ner till stan  o handlade  lite  granna   amadeus  skulle komma  klockan  2  mysigt , vi  fick ju låna  age   så  gick  vi  till kiosken   köpte  godis  o glass  han var lite på lekplatsen  med  mysigt var det . sen kom alexandra o hennes  barn    mysigt  men  väldigt busiga  var dom  vi  fikade  sen   lekte  dom   med  leksakerna ,  badade i poolen  lukas   han  sprutade ner  mig  med  vattenslangen  blev ganska  så blöt  ,,dom ville  ju inte   gå  hem ,dagen  gick så   himla fort kvällsmat  åt  vi pommes  o kycklin  jätte  gott var det  han var så  nöjd  med  dagen   mathias kom o hämtade honom  vid  6  tiden  var  han  lite trött  o börja o fråga efter  mathias  vid  5  nån gång jenny ringde ju med under  dagen  o sa att  allting hade  gått bra  , saknade dom

Av rosmarie johansson - 30 juli 2012 22:00

var  jag på  jobbet  kände  jätte  konstigt  slutade runt   2  tiden .  vr inte  så mycket folk men jätte  mycket varor var det kände  konstigt att  börja o jobba  när  man  haft  semester  3 veckor inte  saknat  jobbet alls . var  o lämnade tillbaka låne telefonen jag har  haft   när jag  kom  hem   var  jenny  o barnen  hos  mig jätte  mysigt   var det  fikad elite  sen  sms  vi  till   anna  o  giovanni   om  vi  fick låna hundarna   o  det fick  vi   till kvälls mat så  åt vi  mousaka    så gott    det var   som  barnen  åt massor  hade   det bara  mysigt   amadeu  var  lite  lessen på  kvällen  kände  jag  jenny  också  var  fick krama om henne    .  kvällen kollade jag på lotta på liseberg  det e bra  tyker  jag o  så   kollade jag på  wallander  dom e  bra  men lite  läkiga  ibland hade  svårt för  o  somna imorgon kommmer  ju amadeus  o ska vara  hos  mig  ska  passa  honom

Av rosmarie johansson - 29 juli 2012 20:15

Sov till klockan 9 mest bara varit hemma. Åt spagetti köttfärsås till middag städat lite i klipptgrässmattan med ikväll har har jag mått lite dåligt det bara kommer så det e lite jobbigt

Av rosmarie johansson - 28 juli 2012 18:52

Tycker om dig att du e så jätte snäll du betyder allt för mig e så glad att jag har dig Vi har alltid så kul tillsammans tiden bara springer iväg trivs så med er det e så kul tycker så mycket om barnen med dom e så mysiga o Goa Dom blir alltid så glada när jag kommer dom vill aldrig att man ska gå hem heller när man e hos dom Amanda i Amadeus dom e för söta o goa

Av rosmarie johansson - 28 juli 2012 18:46

Det blev ingen cykling med Jenny o hennes kompis som också heter Jenny . Tycker att dagen varit ganska seg känns mig lite ensamt det e jobbigt ibland känns som man inte har nån alls ibland bara varit hemma inte ens varit ute varit för varmt idag varit ganska skönt nu ikväll för att det regna nu mest sovit idag

Av rosmarie johansson - 27 juli 2012 21:01

Känns inte som fredag idag vaknade runt halv 8 sen var jag på stan skulle köpa fisk av diskningen köpte laxfilé Johanna skulle komma idag. Me hon kom inte hon brukar göra så men blev ende lite ledsen. Vi har inte träffats på över 1 tror jag var hon som ville komma men men kollat lite på tv Dallas tycker jag e jätte bra Johanna har varit här idag från Solgruppen fixade till lite mat grillade hemma hos Magnus mysigt var det. Tycker kvällen har varit lite seg. Känner lite så ibland känns det som man inte har nån känns konstigt att börja o jobba på måndag

Av rosmarie johansson - 27 juli 2012 13:28

Vaknade tidigt idag e det sista dagen på semestern vill vara ledig lite till inte saknat jobbet skönt att vara ledig. Solen skinner var ju på stan köpte fisk som jag skulle bjuda på till middag men blev inte så blev besviken men hon brukar ju göra så idag kommer ju Solgruppen med ska bli mysigt

Av rosmarie johansson - 26 juli 2012 15:30

Sov ganska länge enda till klockan var 9 tog det mest lungt på för middagen cyklade till stan. En runda träffade. Göran i Annelie där gick till roddes o tog en glass den var inte så jätte god Göran upp den sen gick jag till Annmarie satt o tittade på bilder på Turkiet som vi ska åka till ska bli kul längtar dit Jenny. Ska ju också åka dit sen skrev jag på papper sen gick jag till banken med Annmarie. Var på systemet o köpte vin duschade i gjorde mig i ordning skulle på grillfest till Jenny så glada barnen blev när jag kom dom kramade om mig mysigt se kom mathias föräldrar i Anita o Bertil med grillade jätte gott var det o klyftpotatis. Beanässås var en jätte trevlig kväll gick så fort spelade fotboll med barnen mysigt

Ovido - Quiz & Flashcards