Alla inlägg den 13 juli 2012

Av rosmarie johansson - 13 juli 2012 20:45

vaknade typ  5 o kunde inte sova , som det  regnad på morgonen  gick bort till jenny  vid    halv 8  nån gång  , så glada barnen  blev  när jag kom  amanda kom o kramade om mig  amadeus  med  satt o pratade lite granna sen kom mathias hem från jobbet med , anna kom  o hämtade   oss  halv 9  o va  dom  gick  o väntade barnen  tyckte dom  var spännade  o åka  tåget  , vi  var många som  skulle  åka till  köpenhamn , näsan  50 stycken åkte  tåg mysigt  mycket  folk var det ,  vickan o anna  satt  med oss , barnens mormor  kom o  mötte oss  vid tåg staionen  dom var så duktiga på tåget , sen åkte vi vidare  köpenhamn  många som skulle gå till tivolit  , men det gjorde vi inte  skulle gå till vaxcabanet men vi hittade inte  vi åt pasta sallad jätte gott var det vi gick  ju  med  göran o anna  o vickan  ,tyckte göran var lite  velig ,  blev  fint väder jätte skönt  mysigt att gå o titta på sröget  . jag köpte  vatten pistol  till barnen  o  en pinne som  man skaka  så det blev  såpbubblor med jag o jenny var ganska  trötta  i fötterna , vi satt o fikade mysigt  men jag vill inte ha nåting  göran bara tjattade på mig  tyckte jag inte om att hade  gjorde , dom hade klätt  ut  sig  till statyer   såg lite   roligt ut , inskulle åka hem   gick vi till mcdonalds det var mysigt  jätte mysgt  mycket folk var det på tåget fick ju bra sittplatser , sen  möte jenny upp barnendom  stog o väntade p oss på  tågstationen , dom var så glada dom  blev glada  för leksakern , tog det lunt  när vi kom hem . var vi ganska  så  tröta  blev så glad  lindas mamma  berättade att vi  hade   fått  pengar till resa kul att det  hade gått igenom .

Ovido - Quiz & Flashcards