Alla inlägg den 6 juli 2012

Av rosmarie johansson - 6 juli 2012 18:45

vaknade innan  klockan ringde åkte taxi   till jobbet  , skönt  jobbigt att  cykla   när det e så varmt  . var inte så mycket folk handlade  lite granna , jenny  o barnen var hemma  hos mig  dom ville bad a i poolen var på mc donals  en runda   men  köpte bara  glass  var inte  hungrig  alls  ssta  jobbedagen  nu e det äntligen semester  så skönt . taxin kom ganska tidigt o  hämtade mig silka glada barn det var  när jag kom  hem med  taxin dom kom  o  kramade om  mig .dom hade bakat bullar som vi fikade på  mysigt  var det gick  en runda  med  amanda hon var  trött hon  somnade  ganska  så snabbt . packade ihop bad kläder  amadeus hade  simskola   idag  han   hade avslutining  dom skulle  simma  med  derna på  jag o amanda  bada själva  vi hade  det  mysigt  mycket  folk var det sen grillade vi korv  med  mysigt  var det , sen åkte  vi hem till jenny hade  mys kväll  åt taccos med jenny  o barnen  o jenny lovestrand  hade  riktig myskväll klockan  gick så himla fort

Ovido - Quiz & Flashcards