Alla inlägg den 5 juli 2012

Av rosmarie johansson - 5 juli 2012 18:30

vaknade så tidigt svårt att  somna  om , cyklade till  jobbet  idag  med  , satt ute o  åt frukost var  lite o göra men  vi var många    skönt ju  . slutade  vid  1  tiden cyklade  hem  lika varmt idag  med  . hade följe  med jenny  o barnen  dom skulle hem till  mig  vi fiade lite dom badade  i poolen   sen grillade  vi  mysigt  var det  jenny hade  med  sig  fläskfilie så gjorde  vi klytpotatis  o beanässås pappa  kom  visste jag  inte  att  han skulle  göra   som domåt  barnen amanda tyckte om  persiljesmöret som man har på  köttet vi  plockad iordning hade det mysigt  sen bar det   av  ner till stan vi gick ner till stan det var  ganska  klibbigt  när vi  gick  det a vr ju  så varmt mycket folk var det  på  stan .kirk målade  oss  på armen ,jag o jenny  beställde  tid till doktorn med   när vi   gick  hem så  gick vi inom  göran  o  hälsade på dom ville   följa  med hem  till mig sen efteråt igen  dom badade i poolen igen  kul hade vi  somnade  runt  11 tiden  beställde  taxi så jag  skulle åka till jobbet

Ovido - Quiz & Flashcards