Alla inlägg den 16 juli 2012

Av rosmarie johansson - 16 juli 2012 22:48

sovit sådär i natt  varit  vaken i natt kunde inte sova  somnade inte förrän  vid  4 tiden nån gång   förstår inte  det men sov jag till  klockan  var 9  mamma  blev lite sur  för jag ville  hem   åt kött gryta o potatis,  , var där ett tag . sen kom  jenny  o barnen  mysigt  tycker jag vi  beställde  taxi till lördag  , längtar  så jenny ska  följa med mig dit ska bli mysigt . dom var ganska luga  barnen  oliver var också med  ,  vi beställde pizza   familjepizza  så stor  den var  . vi åt hela  den barnen  var  med  jätte hungriga hade  riktig mys kväll  tycker  om dom  så himla mycket pratat  med jonas  också  ringde o sa  grattis han fyllde år idag  han ska komma o hälsa på mig  på  torsdag  ska  bli kul  bjuda på fika  o mat  men  lite  nervöst har ju aldrig  träffat han innan. kollat på lotta på liseberg o wallander , snart  lägga  mig hoppas på att man kan sova hoppas på att min mobil komer snart 

Ovido - Quiz & Flashcards