Alla inlägg under mars 2013

Av rosmarie johansson - 31 mars 2013 09:45

stäände lite granna  tog det mest  lungt sara  var  här  vi gjorde  spagetti o köttfärssås  jätte gott  var det var länge sen jag åt det  hände inte så mycket  kvällen var vi i lokalen  spelade bingo tillsammans  mysigt   vi var ganska  många som var där men vann inget på bingot ..

Av rosmarie johansson - 30 mars 2013 09:45

sov lite längreb rukar sova  i bäddsoffan  den e  skön ,,sover bätre  i den  än  sängen  ..  pappa o mamma  kom o hämtade mig   vi åkte  in till halmstad   stan först  var kollade lite  kläder hittade  en jätte fin  blå tunnika  turkos var den mycket folk var det inne i stan  . sen var vi  på euorostop träffade många som var där va r  ju på  både kaphal o lindex hittade ett par  jätte  fina byxor  med . som jag fick av mamma sen åkte vi hem åt middag hemma köttgryta  med  ris  jätte gott var det sen åkte jag hem  tog det lungt , på kvällen skulle jag till magnus jansson på  påskfest  men  den var sådär tyckte jag ulrika o petra  andreas  var  med  kattis o regina som var  med  dom  vi åt påskmat   till efterrätt kladd kakka  tittade på fångarna på fortet  

Av rosmarie johansson - 29 mars 2013 09:30

städade lite   följde  med mamma  en runda  till torghalen .ville inte  åka med  hem  tyckte det blev lite rörigt . mormor o morfar skulle med komma hem.  sen kom jenny o barnen  mysigt  var det  fikade lite granna ,, tittade på tv  beställde mat  åt  kebabtallrik  jätte gott  var det jenny obarnen åt kycklingtallrik . vi var hemma  hoss  dom sen på kvällen mysigt  dagen var ganska  seg , tyckte  jag .   

Av rosmarie johansson - 28 mars 2013 09:30

var  jag bara hemma tog det lungt ringde till jobbet o sa att  jag inte kom hade ont i min  hals . kollade  mest på tv bara hände inget speciellt tog  det mest lungt fin väder var det  med

Av rosmarie johansson - 27 mars 2013 09:30

åkte taxi till jobbet  .  tyckte inte  det var så myckt folk på  maxi  på var  jag anette  o emelie som var i  frukten  kände mig lite lessen  att  jag inte  kunde vara på dagiset . ville varit  där ju ,,var ju fint väder pratade med jenny  när jag kom hem  duschade   o  gjorde mig i ordining , gick bort till jenny ,,  fikade lite  hade  mysigt ,, kvällen  grillade vi mysigt barnen var lite sjuka  . vi var hemma  o hämtade tändväska  sen tände vi  grillen   annelie o anton kom  också  åt  med  oss   fläskfilie o pommes jätte gott var det ,,  tittade på barnprogram med  barnen innan dom skullle  lägga sig sen satt  jag o jenny tittade på tv  mysigt

Av rosmarie johansson - 26 mars 2013 19:50

vaknade tidigt idag  rnt  5 tiden o kunde inte somna om  cyklade  till stan 7,40  hade hål i tänderna . var hemma vid  9 tiden  sen kom  yvone  gjorde vecko matsedel sen kom taxin o hämtade oss .10,00 åkte o handlde på maxi   åt middag mysig var det åt pommes o lövbit jättegott  var det , hoppades  på att dt skullevaa håkan  så var det med  ... packade upp  varorna  vr ganska  trött  när jg kom hem  sen cyklade jag ner till stan  , varit fint  väder idag  haft lite ont i huvet idag  , lite  i min käke  med .. hade ju bedövning  det känts lite ömt  när den släppte  träffade ju jenny  o amanda med   träffad  dom på stan  med ,   

Av rosmarie johansson - 25 mars 2013 20:00

åkte taxi till jobbet.  var  ju  10 mins ,,  inte så jätte mycket folk  plockade upp  frukt o grönsaker   plockade upp knäcke bröd med   åkte  taxi hem kvart över 1   tog det mest lungt när jag k om  hem  hände nte så mycket 

Av rosmarie johansson - 24 mars 2013 20:00

vaknade gnska  tidigt som vanligt ..var köpte blommor  till jennys mamma o triss lott gick  bort  till jenny   dommva busiga  barnen  närjag kom .. vid 11 tiden  tog vi bssen  som vi  åkte   ut till  tåg staionen , var mycket folk som skulle åka  me ,,  mysigt att åka  tåg ...   var ett tag sen ,  jenny mamma kom o mötte os på tåg staionen  vi åkte hem till henne  hon blev gladför blommorna  vi fick ju middag när vi var  där  potatis köttbullar sås o ling on jätte gott var det  . efterätt fick  vi glass  det var lite mulet ..  fick vi  fika  med   var  ju  där hela dagen  , så var  det  mennninge n vi skulle åka tåg hem  men vi  blev  ju överaskade mathias kom ju efter han slutat att jobba  vi visste ju ingeting alls . varit en mysig  dag   tiden gick så himla  fort ,,,  mysigt att åka  tilljennys mamma  hon   så  snäll...var anska  trött  nr man kom hem

Ovido - Quiz & Flashcards