Alla inlägg den 15 mars 2013

Av rosmarie johansson - 15 mars 2013 13:30

åkte  taxi till jobbet,, jag o anette  som jobbade  emelie brita  har  ju  haft  semester... blev  lite  paff  att    inte jag  fått mina pengar  imorse,,int väder  var det  fast  kallt 13 .8  minus var det .väldigt  lungt  p   förmiddagen  sen kom  det ganska  mycket folk  ,,dom bjöd på  fika ,,åkte  taxi  hem  1255   pappa kom  o hämtade mig  sen på kvällen  var  vi på  maxi  lyssnade på sten  o  stanley  dom var   bra  ganska  mycket folk var  det  tyckte  jag go  tårta  var  det   med ..var  iriteread  att  jag  inte  fått  mina  pengar  pratat  med  annmarie   men men  var  så  lessen   sa  ju till pappa  men  dom  blev lite  sådär pratat lite  med  jenny på kvällen  skönt att  prata  lite

Ovido - Quiz & Flashcards