Alla inlägg den 13 mars 2013

Av rosmarie johansson - 13 mars 2013 18:00

idag var  jag på  dagis  mysigt   dom  blev  så  glada   när jag kom vi     dom  äter  altid frukost  klockan   8  sen gjorde  vi lite  av varje   sen var det  samling   vi var  inne på förmiddagen  det snöade  ganska  så  mycket  sen var det  lunch  halv  12  åt vi fisk  o potatis  jätte  gott var det   sen var vi  ute  på eftermiddagen    gick  hem  strax innan  2   gick  ner till stan  tog ut  pengar  , åkte taxi hem  kvällen   var ganska   lung   gjorde  jag inte  så  mycket kännt mig  lite  lessen  nu 

Av rosmarie johansson - 13 mars 2013 17:45

var  jobbigt  att  gå  både ner  o hem  från  stan  kändes  i benen . ¨sen kom jenny  o barnen  mysigt    fikade  lite   granna   age var  också  med  gick  till den affären som ligger mitt  i mot  kiosken   där  eså  mycket  saker  dä vi  grillade  barnen   ville  det  så  bjöd  vi alexandra     o hennes  barn  med  nick var också  med    dom var ovanligt   lugna barnen 

Ovido - Quiz & Flashcards