Alla inlägg den 22 mars 2013

Av rosmarie johansson - 22 mars 2013 20:15

var  ju på dans  tyckte  att det var sydinte  jenny kunde  flja  med mig . pappa  körde mig ner  han blev ju lite sur .  att han skule  köra  menså kallt att  gå ner till stan vi skulle  åka  från  bussstaionen..  han  tyckte  inte om mina kläder på mig   hade    ju  kjol o tröja  legins  på mig  dom  e lite  jobbiga  när det e  nåt så tjatade  han  om minapengar hela tiden  dom vill  veta va ja hardom tror ju att in godman tar pengarna  men det gör dom inte  dom  måste redovisa  allt . men dom  tror ju inte  när jag säger  det,alltid massa  tjavs om det  hela  tiden  var så himla lessen ...tycker att det eskönt att ha  godman , vi var inte så jätete många som åkt  bussen ,,  mycket folk  var det  på galejan  men  kände  mig så lessen   träffade  ju  johanna  ar kul  träffade en  jätte  trevlig kille med   som jag dansade med  dom spelade   bra  date ,,  köpte hamburgae  den var ganska okej  satt  med  henke o mian pratade lite  med  ulrika med  

Ovido - Quiz & Flashcards