Alla inlägg under september 2013

Av rosmarie johansson - 30 september 2013 11:00

VAKNADE GANSKA  TIDIGT , VAR OS  DOKTORN PÅ  MORGONEN ,  HAFT ONT  I MIN FOT  EN LÄNGRE TID  NU  FICK MAN  TABLETTER  FÖR  DET , JENNYFÖLJDE  MIG  TILL APOTEKET FICK UT TABLETTER  SOM JAG SKULLE ÄTA 10 DAGAR  ,  TOG  DET MEST  LUNGT VAR BARA  HEMMA   VAR UTE O GICK  MED  ANNA  O MILTON  MYSIGT  VI  VAR UTE O   GICK  RUNT SJÖN  MYSIGT ,  SEN VAR VI UTE PÅ MAXI O  HANDLADE  MED   DET VAR  TREVLIGT  ATT TRÄFFA  VISSA  DET VAR KUL  MEN JAG SAKNAR INTE  MAXI  PÅ  KVÄLLEN VAR JAG HEMMA  HOS ANNA  MYSIGT   ,,,,,,

Av rosmarie johansson - 29 september 2013 10:45

RINGDE O  SA  GRATTIS  TILL AMADEUS  HAN FYLLDE ÅR  JU .. FÖLJDE  MED  MAMMA  O PAPPA  UT  TILL MAXI  HANDLADE  LITE  GRANNA , KOLLADE LITE PÅ KLÄDER ,  MED  MEN HANDLADE  INGETING  ÅT MIDDAG HEMMA  HOS MAMMA  O PAPPA ÅT KÖTT O POTATIS  SÅS   DET VAR GOTT  SATT UTE   PÅ ALTANEN  DET  VAR  FINT  VÄDER  UTE  JU  SPELADE BINGO  MEN VANN INGENTING   

Av rosmarie johansson - 28 september 2013 10:45

vaknade halv 10  tog det  mest  lungt  på förmiddagen , var man ganska trött  ,,  mamma o pappa  kom  en rundA  FRÅGA O JAG SKULLE MED   TILL STAN   MEN  HADE INGEN  LUST VILLE VARA  HEMMA  SEN   VAR JAG  MED  JENNY  O BARNEN  AMADEUS  SKULLE  HA  KALAS  IDAG  KÖPTE  PRESENT  KORT  TILL HONOM  ,,,VI  ÅT MAT TILLSAMMANS  BACCON MED  PASTA SÅS  . SÅ  ATT VI O PRATADE   EN MASSA  OM KANINEN  MED  SÅ TRÅKIGT  JENNY SKULLE STÄDA HOS  DEN SÅ  LÅG DEN   BARA  DÖD  I BUREN  DOM VART  JÄTTE  LESSNA   TYPISKT  ATT DET  SKULLE   HÄNDA PÅ AMADEUS  FÖDELSEDAG  .  SEN K GÄSTERNA KLOCKAN  5   ÅT  SMÖRGÅSTÅRTA  SOM  JENNY  MAMMA  HADE GJORT DOM VART  JÄTTE  GODA VI VAR  MÅNGA SOM VAR PÅ KALASET  .  DET  VAR TREVLIGT  LA MIG  VID HALV10  TIDEN ...

Av rosmarie johansson - 27 september 2013 10:45

vaknade ganska tidigt , var med anna på stan det var trevligt  ,  hadlade lite  saker medans  hon skulle  sola ,  sen träffade jag göran o vickan   trevligt satt o fikade med  dom  mysigt  så  träffade jag  ulrika  o hennes  assistent  med sen var  vi på  systemet  med  vilade lite sen  när jag kom hem  o pysslade med kort ,  var inte så glad för att  shyrete skulle komma  hade varit lessen innan  när  jag pratade med  eva ,,  vi gjorde vi köttfärsås  o spagetti , sen var  det  dags  att göra sig  i ordning  skulle  följa med anna  ut  kul  vi var på cassa blanca  det  var trevligt  men inte  så  jätte  mycket folk var det ,åt  mat   med  åkte  hem runt  12  tiden  sen  satt vi  o tittadde på  film det var  mysigt  vi la oss inte  förrn halv  fem på morgonen  .kvällen gick ganska så snabbt

Av rosmarie johansson - 6 september 2013 18:07

vaknade  ganska  tidigt  ,cyklade  ner  till stan på  morgonen,  hämtade ut pengar  ... så köpte jag fralla  med miig   hem  det var gott  sen var  jag o hämtade amanda  så gick vi till kiosken  , tittade på film  lite  så la vi pussel  . sen gick vi ner till sjön   o matade  ankorna  mysigt , jätte varmt ute , sen när vi kom  hem   så gjorde vi mat  åt vi spagetti köttfärsås jätte gott var det anna kom  en sväng  med . sen var jag bara  hemma ett  tag .  sen kom  mamma o pappa  hämtade mig   åkte vi till våxtorps marknad   jätte mycket folk var  det  handlade  faktiskt ingeting .. ikväll ska jag till galejan o lyssna på  barbados 

Av rosmarie johansson - 5 september 2013 18:00

städade lite på förmiddagen  följde med  anna  o noah  lämnade honom på dagis mysigt ..   sen gjorde jag inte så mycket tog det mest lungt kände mig lite  så  där tung i kroppen  o ihuvet .. sen kom  amadeus  o var här ett  tag  sen var vi hemma hos  dom .  anna o noah  följde med oss  dit  också åt kvällsmat  tillsammans  mysigt blev pommes  o lite kött  beanässås  jätte gott  var det  .kvällen gick så himla  fort 

Av rosmarie johansson - 4 september 2013 18:15

tog det  lungt på morgonen , cyklade ner till stan en  runda ,,mysigt fikade med jenny   o amanda på milles  .. det var tungt  att gå  hem   lite  lurigt   väder  var det med   följde med  hem till jenny  en runda sen gick vi hem  till mig   fikade lite  kändes som dagen var ganska lång  ...  vi var  ute lite  med  kvällsmat gjorde vi  potatismos  brunsås  o så hade vi hemma gjorda köttbullar  ...sen gjorde jag inget specllt på kvällen  sen var jag hemma hos anna  o noah mysigt 

Av rosmarie johansson - 3 september 2013 18:15

pia kom  till mig det  var  kul  . satt o pratade  lite  gjorde  hemma gjorda köttbullar  ..  vi  ringde o beställde  tid till  hörcentralen  fick tid  samma   dag   vi åkte till halmstad  mysigt  var det  jätte fint  väder var det   åt mat  ute mysigt  kebab i pitabröd   sen åkte vi   en runda till stan  med sen  till sjukhuset ,, sen tog vi en fika  innan vi åkte hem   åt vi glass  sen gjorde  jag inget speciellt  

Ovido - Quiz & Flashcards