Alla inlägg den 1 juni 2012

Av rosmarie johansson - 1 juni 2012 20:45

sovit ganska bra  vaknade runt kvart i 8  det var skönt .  varit lite lurigt väder  idag  var   nere i stan o tog ut pengar ,träffade jag  mamma var innom torghallen  mä vi var på våxtorpsmarknad ,  som  det blåste  frös  lite  granna  träffade  en del som jag kännde  köpte markands karameller  cd skiva o  ny plånbo  regnade  från o till  sen kom pia till mig vi gjorde köttfärsås o spagetti  åt jag   barnen åt lite okså ,   var  mysigt att passa  dom  vi sattt  o tittade på  film  var mysigt  klockan gick så fort dom var ganska lugna .barnen

Av rosmarie johansson - 1 juni 2012 16:03

SOVIT  GANSKA   BRA  HELA  NATTEN , SOV TILL KVART   I  8 VID 9 TIDEN  KOM  JENNY TILL MIG  SATT  O PRATDE LITE  SEN GICK VI TILL BUSSEN DET TOG LÅNG TID ATT ÅKA  BUSS , MÅNGA SOM  SKULLE  ÅKA VI ÅKTE BUSS  TILL FLYGGSTADEN  NÄR FI   KOM DIT SÅ  FIKADE VI  JAG ÅT RÄCK MACKA JÄTTE GOD VAR DEN  JENNY ÅT PAJ  , DET VAR  MYSIGT   VI GICK INNE PÅ MAXI  KÖPTE  LITE  FILMER DÄR  BLEV  JÄTTE GLAD  DÅ TRÄFFADE JAG EN  SOM  HETTE  CARINE   VAR LÄNGESEN JAG  TRÄFFADE  HENNE  ,  SEN VAR  VI O KOLLAD EPÅ SKOR   SEN VAR VI  INNE  PÅ  ÖB. MED   VI ÅT  LUNCH DÄR MED   INNAN  VI SKULLE ÅKA  TILL STAN  ÅT KYKLING SALLAD  JÄTTE GOTT  VAR DET  MYCKET FOLK VAR DÄR .HAN  MED  MYCKET  SEN ÅKTE VI BUSS  TILLBAKA  TILL  STAN .  DÅ GICK VI  KOLLADE   I KLÄDAFFÄRER  DET VAR  KUL  TRÄFFADE  GANSKA  MÅNGA SOOM JAG  KÄNDE   VAR  VI  O KÖPTE VIN  PÅ BOLOAGET   MED   DÅ TRÄFFADE JAG  EN S OM HETER  GUNMMARIE  SOM JAG  JOBADE   MED PÅ MAXI    GRENS  NÄR  JAG JOBBADE    DÄR  MEN DET VAR  MÅNGA ÅR SEN . FIKADE VI PÅ  MC DONALDS . SEN ÅKTE VI BUSSEN DÅ VAR VI GANSKA  TRÖTTA  NÄR  VI SATTE   OSS PÅ  BUSSEN  KÖPTE  DVD  FILM TILL AMADEUS  O AMANDA SOM  DOM  FICK AV  MIG ,JENNY  LAGADE MAT  SOM VI SKULLE  ÄTA  SEN  ÅT  PASTA  O  ÖTTBULLAR  JÄTTE GOTT VAR DET .  SATT  O TITTADE PÅ FILM  MED  BARNEN  MED  DET VAR  MYSIGT .   SEN HADE VI DET  MYSIGT  JAG  O JENNY  NÄR  BARNEN  HADE LAGT  SIG   DAGEN GICK SÅ FORT  

Ovido - Quiz & Flashcards