Alla inlägg den 10 juni 2012

Av rosmarie johansson - 10 juni 2012 16:45

idag  har  jag kännt mig ganska  trött mest sovit  hela dagen  tråkigt  väder har det varit   inte så mycket o skriva om spela bingo ikväll hoppas  man  vinner  nåting

Av rosmarie johansson - 10 juni 2012 16:35

vaknade  tidigt som  vanligt  iriterrad på katten som ¨håller på hela  tiden, städat lite  o fixat på morgonen. pappa  kom  vi åkte till stan en runda ,  va på  torghallen o handla  sen var  vi på systemet . handlade  lite grannna  sen städade  jag o fixade hemma . jenny o barnen kom  tidgt det var kul   vi fxade lite granna . sen kom  göran  o hans  assistent , fikade barnen  lekte  med  lera pappa  kom  med  sin stora  grill . som vi fick låna ....sen satt vi igång  grillen va  mysigt  jag  o jenny  tog  ett varsit glas  vin  jätte  gott var det  vi hade  dukat inne. sen kom mathias  .annelie o anton  mysigt  med  knyt kalas grillade lite  kött av olika slag  ,  vi hade så  jätte mysigt  sen kom  irene  med   så vi var ju  några stycken . vi hade  tur  med  vädret .... lyckad kväll var det  har jag sett framimot    


Ovido - Quiz & Flashcards