Alla inlägg den 9 april 2013

Av rosmarie johansson - 9 april 2013 18:40

var  jag på jobbet  cyklade  dit  ..plockade upp varor ,, neta som jobbad o anette med ..  sen när jag cyklade hem   så  cyklade jag inom  liljekvist  , fixade  ny sadel till min cykel  det behövdes kvällen  hände inget speciellt

Av rosmarie johansson - 9 april 2013 18:22

vaknade vid   7  tiden ,  sen skulle jag cyklade  ner till stan , till tandläkaren  snart e det över ska dit  en gång till ..dom ska kalla mig lite  oftare,,,sen kom sara  vi gjorde  vecko matsedel  satt o pratade lite granna,vi bakade bullar  idag  o till mat så åt vi  kyckling  o ris  sallad  till ..  så gjorde vi  pasta  med pasta sås  som vi frös  ner ,  tycker eftermiddagen varit seg , kännt mig lite  lessen  det    jobbigt ibland mest sovit .städat lite granna med  ..var ju  4 minus  grader  imorse .

Av rosmarie johansson - 9 april 2013 07:45

sara  som var hos mig  vi lagade mat  kykling jätte gott  var det , satt o pratade gjorde vecko matsedel klockan gick  ganska så  fort när dom var hos  mig .  sen kvällen  var   jag mest  bara  hemma

Ovido - Quiz & Flashcards