Alla inlägg den 18 april 2013

Av rosmarie johansson - 18 april 2013 13:45

åkte taxi  till jobbet.stormade riktigt ute var inte så himla mycket folk var mycket pensionärer.. idag  jobbade anette  hon fick ju ringa in någon andreas var sjuk  emelie kom hon  e ju snäll kul   att jobba  med  henne slutade klockan  ett taxin kom tidigt .när jag kom hem  vilade jag en runda sen städade jag o tvättade lite  dushade sen kom marie o annmarie var mycket papper som skulle  fixas  för annmarie skulle sluta hos mig idag fick  en blomma  o påskägg fick en blomma  som man  kan  hänga  ute nu  har  hon   ju slutat hos mig  det känns  bra  kul att  marie har börjat hos mig ..vi åkte  hem till jenny o mathias  o barnen  mysigt  vi åt  tillsammans ,   allihopa   klyftpotatis o kött beanässås jätte  gott  var det  synd  att  jag  inte han  o vara  där . blev ju ganska   sent var  ju mycket som skulle  fixas.. kvällen gick så  himla  fort bara  la mig ganska tidigt  var ganska  trött  beställde taxi  till fredagen med

Ovido - Quiz & Flashcards