Alla inlägg under juli 2013

Av rosmarie johansson - 20 juli 2013 20:15

sov så där  var hemma ganska  sent  kände mig så lessen  bara   men men .. låg mest på soffan hela dagen  var ganska  trött ...gjorde mig i ordning.. iför kvällen  ,  var med  caroline o fredrike carolines mamma  körde oss ut till karssefors   i början var det inte så mycket folk all sen men sen kom det  var black jack o  arvingarna  som spelade ... var mycket känt folk  kul  åkte  hem vid   2  frös inte lika mycket  denna gången , hade med mig  min  jacka  ,  varit  ganska skönt  

Av rosmarie johansson - 19 juli 2013 16:00

var   hemma  bara tog det mest lungt ,var  en runda med mamma o pappa  i sko afäären  o   på willys  ,,  sen kväälen var  jag  i karsefors det var så  där  ....   men mina favorit  var sannex  dom gillar jag de   e bra ...var  inte  hemma  förrän tre på natten åkte  ju med  elin   hennes mamma  o  malin anna larsson  ,,, kännde mig ganska  lessen efter en sak igår

Av rosmarie johansson - 18 juli 2013 15:45

varit  en bra  dag  vaknat  tidigt  fåglarna  tjatra så mycket  mest bara varit hemma,  var ner på torghallen o handlade lite   granna  kvällen  kom  jenny  o barnen  mysigt  ,  sen kom  anna noa adriam  också med  mysigt att  grilla  var det kvällen  gick så  himla fort   bara  fint väder har det varit   med ..

Av rosmarie johansson - 17 juli 2013 15:45

var  jag   bara  hemma tog det  hände nog inget specillt var  hemma   bara  klippte grässmattan  fixade lite 

Av rosmarie johansson - 16 juli 2013 15:45

sara kom  vid  9 tiden ,, vi satt o pratade lite  gjorde vi  vecko matsedel .lagade mat  med  åt vi klyfftpotatis o kött  tshatsiki  sallad jätte gott  var det , sen kom en  tjej o hämtade  sängen som jag hade sålt ,, klockan gick så himla   fort  bara .. sen kom  mamma  o pappa  o hämtade  mig vi  var  på begravningen vi var många som var där  var fint  i kyrkan  sen var vi  församlingshemmet  med   åt mat    där det var trevligt  smörgåsstårta  var det sen tårta  med  men det åt jag inte  vill jag inte ha   åkte taxi hem  ,,  orkade inte vara  där  längre varit  ganska  jobbigt   med  kläder  o så 

Av rosmarie johansson - 13 juli 2013 11:15

vaknade ganska tidigt  . städade o fixade lite  granna, mamma kom en runda  med sen gick jag bort  till jenny o barnen mysigt  .  vi gick ner  till  stan  hade   följe med alexandra  o hennes kille  o barnen dom var ganska busiga . var  inte amadeus o amanda  dom var väldigt lugna  amanda åkte karusell   amadeus klättrade  så red dom   mycket folk var där åt vi lunch på stan  på milles   man träffade  många som man  kände ju  mysigt  vi satt med  sandra  o helen det var roligt blev lite jobbigt   med var  med  mamma  kollade på  kjol ville ju inte  ha det blev lite arg var ju tvungen  att ha  det på begravning  det var lite jobbigt vi  var där  typ hela  dagen  kvällen  var  ganska  lungt

Av rosmarie johansson - 12 juli 2013 11:15

tog det mest lungt  på dagen  hade inget planerat  det  var ju fint väder ,,, handlade lite granna . sen var jag  bara  hemma  kvällen var det  grillning mysigt var det   var inte så jätte många som kom  men det var kul  endå  jag o barnen  var o fikade  på stan   mysigt   fikade glass det  var gott att   äta  korv o bröd  med kul att  träffa  anneli  o göran   sen var helen  med  o sandra  trevligt  var det  anna  också sen  tog  jag  det  mest lungt

Av rosmarie johansson - 11 juli 2013 11:15

gjorde jag inte så mycket   var jag bara hemma  tog  det lungt  var  med jenny o barnen  mysigt , åt kvällsmat med  dom  hamburgare o pommes  gott  var det  sen gick vi ner till stan  mycket folk var det ,,,   klockan gick rätt så fort  vi gick inom  göran o tittade på hans  fåglar undulater hade  han sen  kollade jag o jennny på korten som vi hade beställt  det  gick  fort

Ovido - Quiz & Flashcards